“Ok burger”
Anmeldelse av Burgr

Burgr
Vurdert som nr. 3 av 21 Smått og godt i Tromsø
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en hyggelig middag på burgr. Morsom innredning og hyggelig ansatt som stod bak baren. Burgerne var helt ok, kunne godt vært mer krydra og de var en smule overstekt. Bestilte også løkringer, de var et stort minus, null krydder og så fort man tok en bit så sprutet frityrolje i munnen. De var så druknet i oljen at det var uappetittlig.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Helene Cecilia K

2024 av 293 anmeldelser

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Beste burgeren og beste milkshaken jeg har fortært. Kult innredet og bra atmosfære med trivelige ansatte!

Takk, Tone Kristin L
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Dette var skuffende. Hadde håpet på en burger-opplevelse, men fikk blaut fries og en overstekt tørr burger. Majoen hadde en lei smak av for mye hvitløk og vi ble aldri spurt om maten smakte av personalet, selv om restauranten var nesten tom. Dropp hipster-colaen og gi meg ekte cola på glass

Takk, tj_melbyn
Anmeldt 27. august 2018

En liten restaurant med veldig god stemning i form av gamle Nintendo-spill hengende på veggen. Burgeren jeg fikk hadde dessverre stekt løk som ødela litt for min del, men det er min egen feil å ikke lese menyen skikkelig. Foruten om den sprøstekte løken, var burgen veldig god. Milkshaken var den beste jeg har smakt på veldig lenge!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 867edvardb
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Dette er den beste burgeren jeg noengang har smakt! Moro konsept og koselige lokaler! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2018
Takk, hanzy7800

Reisende som så på Burgr, så også på

Har du vært i Burgr? Del dine erfaringer!