“Elendig logistikk”
Anmeldelse av Burgr

Burgr
Vurdert som nr. 4 av 21 Smått og godt i Tromsø
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi var tre stykker og jeg fikk maten min lenge etter de andre var ferdig å spise. Vi betalte med 1 min mellomrom og jeg ventet minst 25 min på mat.

Dato for besøk: september 2021
Takk, rehasa

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Hvis du liker retrospill og burger så er dette et must å besøke i Tromsø. Kule lokaler og morsom meny. Spiste Mario Burger og fries. Så godt at vi besøkte restauranten to ganger under oppholdet vårt i Tromsø. Noe begrensede sitteplasser inne, men også mulighet for å sitte ute.

Takk, Seaside59972587691
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Bestillte en dobbel Muncher , saftig og smakfull, bacon som gikk rett i fletta og en burgerdressing som smakte nydelig. Over all 7/10 . Det trekker litt ned at de kun hadde tysk "hipster" brus.

Bra burger.

Takk, roen91
Anmeldt 17. april 2021 via mobile enheter

Noen måneder siden sist jeg besøkte Burgr. Bestilte Chop Chop Onion Master med fries. Rask service og nydelig smaker. Gleder meg allerede til neste besøk. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, ztig65
Anmeldt 25. februar 2021 via mobile enheter

Må vel ha byens beste burgere?
God service, hyggelig betjening og en god matopplevelse. Spiste en Doom burger, nydelig- men visstnok ikke så bra som Bullet Bill ble det sagt over bordet. Løkringene smelta på tunga.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, jessicalund76

Reisende som så på Burgr, så også på

Har du vært i Burgr? Del dine erfaringer!