“Glutenfritt var ikke glutenfritt”
Anmeldelse av Cafe Flyt

Cafe Flyt
Vurdert som nr. 44 av 116 Restauranter i Tromsø
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 28 juli 2017 via mobile enheter

OBS! En i familien bestilte glutenfri burger, som resulterte i oppkast natten lang. Da vi spurte før vi bestilte sa de at det ikke var noe problem å lage glutenfri burger. Ellers var resten av maten ok.

2  Takk, Lina F
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 10 juni 2017 via mobile enheter

Flyt er en fantastisk plass. Her føler jeg meg alltid velkommen, enten det er for en kopp kaffe, noe å spise eller ta seg en god fest med venner. Personalet er alltid i godt humør, maten smaker utmerket og prisene er overkommelige. På kveldstid blir det hard rock og volumet blir skrudd opp noen hakk.

Kjempe god stemning!

Takk, Ivar R
Anmeldt 28 april 2017

Vi skulle bare ha en kjapp enkel middag, og gikk forbi dette stedet. Samboeren min hadde hørt det var gode burgere her. Var negativ i starten, da menyen og plakatene utenfor så helt forferdelig ut, (hehe.) Den så ut som en meny for soft-is for barn, rett og slett ingenting funka av farger og design. Men når vi leste så var det masse spennende mat, og maten var kjempe god! Vi spiste burger og spare ribs, med side-orders med kyllingvinger. Hyggelig personell og herlig musikk i akkurat passe lydnivå. Godt utvalg av drikke.

Takk, tellboon
Anmeldt 6 mars 2017 via mobile enheter

Hyggelig personal som lot meg sitte inne og vente på bussen. Fikk en kopp kaffe enda. Flott service ånd ! Fikk ikke navnet på personen som gav meg kaffen. Har vært her før og spist. Burgerne anbefales !

Takk, Andreas S
Anmeldt 24 august 2016

En fin cafe med god hamburger, eller for å møte venner og ta en øl. Hyggelige personale. Da vi var der var det en del folk, så det var en del ventetid på maten, men til gjengjeld fikk vi alle maten servert samtidig, og vi var ca.10 stykker.

Takk, idamnorway

Reisende som så på Cafe Flyt, så også på

Har du vært i Cafe Flyt? Del dine erfaringer!