“Ikke fornøyd!”

Shin Sushi Jekta Storsenter
Vurdert som nr. 110 av 138 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 8. september 2021

Bestilte lunch med Foodora til meg og en kollega, men var ikke fornøyd.
Bestilte 2 16-biters combo til 240 pr stk, og til den prisen forventer jeg at sushi'en skal være nylaget.
De friterte maki-bitene hadde helt sikkert ligget noen timer, om de ikke var fra dagen før, og resten var så som så...
Anbefales ikke!

Dato for besøk: september 2021
Takk, andreasb572

Anmeldt 11. april 2020

Matkvaliteten er dårlig. De bryr seg ikke om kundene sine. Vanskelig å kommunisere når så og si ingen av dem snakker norsk.

Dato for besøk: april 2020
Takk, Kim-121A
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Rett å slett kjedelig.. Vi var her i ca 90 minutter og utvalget var elendig. Lite gjester og mange folk på jobb, mann Skulle tro at det som kom for bi båndet hadde mere variasjon. Det hadde det altså ikke.. dessuten virket fisken gammel og de bitene som skulle være frityrstekt og sprø var kornete og iskalde..

Dato for besøk: august 2018
Takk, IvarAawesome
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Fryktelig kjedelig å vente unødvendig lenge på at servitørene skal komme å rydde bord, ta imot betaling, sørge for at det er vann, ingefær, soyasaus mm. Tilgjengelig. Sushien er grei, men lav standard.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Stine H
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Sushien er helt grei, ikke stygg men heller ikke wow-faktor.

Dårlig utvalg, det samme går rundt på båndet hele tiden, noe som gjør det veldig stressende å spise her. Man blir sittende å følge med på båndet for å få med seg når det kommer noe annet. I tilegg får jeg intrykk av at det lages så få av de som ikke er bestselgere at det er sjelden dem går hele runden uten at noen tar dem. Heldigvis er de ansatte flinke å sette ut maten på forskjellige plasser på båndet.

Tar veldig lang tid å få betale så jeg bruker å ta med meg fatene bort til kassen for å slippe å vente 15 min som jeg gjorde første gang jeg var der.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Bompeline

Reisende som så på Shin Sushi Jekta Storsenter, så også på

Har du vært i Shin Sushi Jekta Storsenter? Del dine erfaringer!