Arctic Roadtrip: Sommarøy med naturskjønn piknik Ⓥ | Liten gruppe 8 maks | Sightseeing

Bestill på forhånd
fra
USD 134,34
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Northern Soul Adventures på
fra USD 1 209,04
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vi ble hentet til avtalt tidspunkt og ble kjørt til mange flotte steder. Vi opplevde guiden som kunnskapsrik og var opptatt av at vi skulle fåen så god opplevelse som mulig.
Vi drar gjerne på tur med dem igjen.

Takk, 192hildea
Anmeldt 24. februar 2021 via mobile enheter

@northernsouladventures takk nok en gang for en utrolig flott tur, masse god informasjon, deilig mat og drikke, varm dresser, varmeinnlegg både i sko og hansker og på toppen av det hele et magisk skue av den arktiske himmelen med Lady Aurora dansende i vinternatten. Helt magisk.
Kan trygt anbefales

Takk, Lars G
Anmeldt 11. januar 2021 via mobile enheter

En fantastisk stjerneklar kveld! Jeff var veldig hyggelig, en dyktig guide og flink fotograf. Vi koste oss veldig, og følte absolutt vi fikk mye opplevelse for pengene.

Takk, 201marib
Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk kveld med Jeff som guide! God mat, masse kunnskap og hjelp til å fotografere. Nordlysene var nydelige. Anbefales virkelig!

Takk, mariahQ1327OW
Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Tusen takk for en flott tur. Jeff har virkelig gjort vår tur helt fantastisk. Vi har sett Nordlys i godt selskap og i nydelig omgivelser Takk for flotte bilder☺️

Dato for opplevelse: november 2017
1  Takk, Rinata T