“Best i 9000 byen”

Kjøkken: Asiatisk
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020

Flere staedrr i Tromsø som lager sushi, men dette er den beste. I tillegg selfølgelig «vanlig» Kina mat, anbefales for alle, kjapp og gos service. That`s it.

2  Takk, Supedad_from_Norway

Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

En meget bra restaurant. Hyggelig betjening, god mat og ikke altfor dyrt. Alle i reisefølge var fornøyd m d de fikk servert. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, meretheo2019
Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Fått mye god sushi tidligere, men denne gangen ble det en stor skuffelse.
Sushien var ikke fersk. Risen hard som om den var fra i går. Noen merkelige biter på menyen sushi delux der sushikokken skal velge fra de beste råvarer

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Freedom135239
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Har besøkt restauranten ved flere anledninger for å forsøke en rekke av det store repertoaret av asiatiske matretter de serverer. Selv om Lotus ikke er byens beste asiatiske restaurant (Kala, Suvi, Indie er alle hakket bedre), er maten akseptabel - og den store menyen samt beliggenheten veier definitivt opp. Derimot veier selve maten, servicen samt innredningen av lokalet noe ned.

Stort sett anbefaler jeg take-away, restauranten er en av mine "go-to" take-away steder ettersom enkelte retter (eksempelvis frityrstekt lammeside) er en fantastisk rett i seg selv, og er ypperlig på en søndags ettermiddag da en helst vil spise hjemme.

Alt i alt en OK matopplevelse.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Honkwai
Anmeldt 5. desember 2019

Hadde lyst til å prøve noe forholdsvis lett mat til forandring fra Lutefisk og Ribbe i kveld.
Valget falt på Lotus , bare et steinkast i fra hotellet vi bodde på.

Vi ble ettehvert tatt i mot og anvist plass med utsikt ut mot indre havn. Fint bord , men litt kjølig ved vinduet.
Vi bestillte litt forskjellig Dim Sum som forrett og litt forskjellig Sushi som hoverett.
Både Dim Sum og Sushi rettene var veldig gode.

Det som trekker litt ned her er en noe trykket stemning og at lokalet er for kaldt.

Maten var faktisk veldig god !

Dato for besøk: desember 2019
Takk, trond116

Reisende som så på Lotus, så også på

Har du vært i Lotus? Del dine erfaringer!