“Helt OK”

Kjøkken: Asiatisk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Spiste forrett og hovedrett med familien.
Dim sum (wonton) var veldig smakløst. Jeg har spist mye dumplings og er veldig glad i det, men dette var kvalmende. Vassent, og med scampi (og ikke reker som det stod i menyen). Her savnet jeg mye.
Valgte peking and til hovedrett. Denne var ikke crispy, og vi fikk alt for lite saus, agurk og vårløk. Men det var god smak.
Noen av de andre spiste dessert, men fikk ikke i seg alt. Sjokolader fondant mochi med vanilie is var en kule vanilje is, en deig-klump med sjokolade inni (som smakte papp). Det var rett og slett ikke godt.
Hyggelige servitører og rent sted, men fikk lite for pengene.

Takk, simness

Anmeldt 15. juli 2020

Flere staedrr i Tromsø som lager sushi, men dette er den beste. I tillegg selfølgelig «vanlig» Kina mat, anbefales for alle, kjapp og gos service. That`s it.

2  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

En meget bra restaurant. Hyggelig betjening, god mat og ikke altfor dyrt. Alle i reisefølge var fornøyd m d de fikk servert. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, meretheo2019
Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

Fått mye god sushi tidligere, men denne gangen ble det en stor skuffelse.
Sushien var ikke fersk. Risen hard som om den var fra i går. Noen merkelige biter på menyen sushi delux der sushikokken skal velge fra de beste råvarer

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Freedom135239
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Har besøkt restauranten ved flere anledninger for å forsøke en rekke av det store repertoaret av asiatiske matretter de serverer. Selv om Lotus ikke er byens beste asiatiske restaurant (Kala, Suvi, Indie er alle hakket bedre), er maten akseptabel - og den store menyen samt beliggenheten veier definitivt opp. Derimot veier selve maten, servicen samt innredningen av lokalet noe ned.

Stort sett anbefaler jeg take-away, restauranten er en av mine "go-to" take-away steder ettersom enkelte retter (eksempelvis frityrstekt lammeside) er en fantastisk rett i seg selv, og er ypperlig på en søndags ettermiddag da en helst vil spise hjemme.

Alt i alt en OK matopplevelse.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Honkwai

Reisende som så på Lotus, så også på

Har du vært i Lotus? Del dine erfaringer!