“Meget fornøyd par,”

Kjøkken: Asiatisk
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2021

Både Maten og drikka var utrolig bra, Selv bestilte eg Peaking And, Med Varm sake, Det var en utrolig nydelig kombo , Både velkomsten og serveringa gikk raskt for seg, Maren ble raskt servert med blide servitører vi begge 2 er super fornøyd med stede, og anvendels på det varmeste

Takk, benolen

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Vi bestilte fem hovedretter og to forretter som take away. Det var litt rot med å bestille via Foodora, så vi endte opp med å ringe restauranten direkte. De fikset bestillingen raskt. Maten smakte veldig godt og porsjonene var store.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 30. januar 2021

Dette er mitt tredje forsøk på lotus men ble skuffet igjen. Seigt kjøtt, ekkel/dårlig og kald sushi.. skuffet.

Takk, 168nicklasl
Anmeldt 8. januar 2021 via mobile enheter

Vi valgte å spise på denne restauranten, men ble nødt til å endre planene på grunn av av corona situasjonen. Istedet for å spise på selve restauranten, valgte vi å bestille mat som vi hentet og tok med hjem. Rask bestilling over telefon, og ikke minst utrolig rask levering av maten som kunne hentes etter 15 minutter. Maten var pakket i plastemballasje, og smakte godt.

2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 2. januar 2021

Hadde bestilt bord for hyggelig sushitid.
Har vært her flere ganger og det har vært helt ok.
Allerede da vi kom begynte nedturen. Bordet var ikke klart så vi ble stående i døren å vente.
Når vi endelig fikk bord og bestilt "Deluxe" sushi for 3 personer fikk vi beskjed om ca 30-40 min.ventetid, som er greit.
Etter flere "purringer" fikk vi "Deluxe" sushi etter 70 min.
Dette ble en nedtur. Har bestilt samme tidliger og har fått et godt utvalg. Dette var kjedelig og ikke noe Deluxe!

Takk, Arnt67

Reisende som så på Lotus, så også på

Har du vært i Lotus? Del dine erfaringer!