“Agenturet bar”
Anmeldelse av Agenturet Bar

Agenturet Bar
Vurdert som nr. 48 av 125 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Flott atmosfære. Rolig sted for en øl og prat med kolleger. Behagelige møblert. Trivelig betjening. Definitivt ett sted å stikke innom.
T

Takk, Tron Bakkejord H

Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Stort utvalg i både øl og vin. Ble fortalt at ca 200 viner kunne kjøpes på glass. Utrolig.
Mye kunnskap blant bartenderne.
Glimrende sted. Kommer garantert tilbake

Takk, Bjørn H
Anmeldt 24. mai 2017 via mobile enheter

Mye godt øl, en god liste med beskrivelser i baren. Også meget godt utvalg i vin, bare ingen rene Tempranillo viner fra Spania.

Takk, Silje Grid S
Anmeldt 23. mai 2017

Agenturet Bar i Sjøgata er en svært trivelig plass - med hyggelig betjenning, og ikke minst god mat! Sikker vinner for en "utelunch" i byen.

Takk, Kjell L
Anmeldt 17. mai 2017

Stedet var nyåpnet da jeg besøkte det, og kunne ikke tilby glutenfritt øl. Hyggelige pubverter og intimt lokale i "opprinnelig" stil fra 1800-tallet, tror jeg.

Takk, siri13

Reisende som så på Agenturet Bar, så også på

Har du vært i Agenturet Bar? Del dine erfaringer!