“Hyggelig gastrobar i sjarmerende bakgård”
Anmeldelse av Agenturet Bar

Agenturet Bar
Vurdert som nr. 45 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 13. november 2018

Spiste en fortreffelig sen lunsj her ("juicy burger" og risotto m/kylling). Maten kom forholdsvis raskt på bordet, og maten var både god og mettende.
Trivelige lokaler i en ellers autentisk bakgård.
Anbefales!

2  Takk, SigurdK_12

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Kult sted med lun atmosfære. Liten, men veldig smakfull meny. Vi testet flere retter. Serviceinnstilt personale med glimt i øyet. Anbefales!

Takk, Siv Elisabeth B
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte Agenturet en torsdagskveld, og det var en rolig og behagelig atmosfære der.

Svært godt utvalg av viner, godt utvalg i øl, og ikke minst en svært hyggelig og hjelpsom bartender som gav gode tips til valg av øl.

Det vi fikk i glassene smakte fortreffelig.

Takk, helger212
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Av og til finner vi på å være turist i egen by, og da startet vi bestandig med en tur på pub. Denne gangen hos Agenturet bar.
Den hyggelige mannen som møtte oss når vi kom, og hadde masse kunnskap om øl og Ingefær øl, var super hyggelig. Hit skal vi flere ganger.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 931s_lvir
Anmeldt 17. april 2018

Var her med en kompis en tirsdag etter jobb. Det var lite folk her, noe uvanlig lokalet stort sett er fullt. Tirsdager er imidlertid ikke den beste utelivsdagen i uka.

Lokalet er koselig og designet som en typisk bar. Imponerende utvalg av øl og vin. Pluss for at ølmenyen med priser til enhver tid ligger oppdatert på Untappd. Kan være noe stive priser på drikke. Hyggelig og kunnskapsrik bartender/servitør.

Bestilte en Beef stew w/ egg gnocchi. Maten var helt ok og prisene brukbare.

Uansett, er dette er en av mine absolutt favorittplasser for å ta en rolig pils eller et glass rødt.

Dato for besøk: april 2018
Takk, matnissen

Reisende som så på Agenturet Bar, så også på

Har du vært i Agenturet Bar? Del dine erfaringer!