“På tur på julebord”
Anmeldelse av Agenturet Bar

Agenturet Bar
Vurdert som nr. 45 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ingen tur til byen som turist i egen by uten et besøk på hyggelige Agenturet.
Hyggelig atmosfære og øl servert av kunnskapsrik kelner.
Et lite trekk for at de høye stolene er veldig sliten og rakkelvoren.

Takk, 931s_lvir

Anmeldt 13. november 2018

Spiste en fortreffelig sen lunsj her ("juicy burger" og risotto m/kylling). Maten kom forholdsvis raskt på bordet, og maten var både god og mettende.
Trivelige lokaler i en ellers autentisk bakgård.
Anbefales!

2  Takk, SigurdK_12
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Kult sted med lun atmosfære. Liten, men veldig smakfull meny. Vi testet flere retter. Serviceinnstilt personale med glimt i øyet. Anbefales!

Takk, Siv Elisabeth B
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte Agenturet en torsdagskveld, og det var en rolig og behagelig atmosfære der.

Svært godt utvalg av viner, godt utvalg i øl, og ikke minst en svært hyggelig og hjelpsom bartender som gav gode tips til valg av øl.

Det vi fikk i glassene smakte fortreffelig.

Takk, helger212
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Av og til finner vi på å være turist i egen by, og da startet vi bestandig med en tur på pub. Denne gangen hos Agenturet bar.
Den hyggelige mannen som møtte oss når vi kom, og hadde masse kunnskap om øl og Ingefær øl, var super hyggelig. Hit skal vi flere ganger.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 931s_lvir

Reisende som så på Agenturet Bar, så også på

Har du vært i Agenturet Bar? Del dine erfaringer!