“Mange ølsorter og serverer mat.”
Anmeldelse av Agenturet Bar

Agenturet Bar
Vurdert som nr. 45 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Vi skulle egentlig ta en øl her. Men da vi så at de hadde matservering valgte vi å spise her. Maten var litt dyr kanskje, men veldig god. Vi spiste burger og kylling med risotto.

2  Takk, FrostieTromso_Norway

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Ingen tur til byen som turist i egen by uten et besøk på hyggelige Agenturet.
Hyggelig atmosfære og øl servert av kunnskapsrik kelner.
Et lite trekk for at de høye stolene er veldig sliten og rakkelvoren.

Takk, 931s_lvir
Anmeldt 13. november 2018

Spiste en fortreffelig sen lunsj her ("juicy burger" og risotto m/kylling). Maten kom forholdsvis raskt på bordet, og maten var både god og mettende.
Trivelige lokaler i en ellers autentisk bakgård.
Anbefales!

2  Takk, SigurdK_12
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Kult sted med lun atmosfære. Liten, men veldig smakfull meny. Vi testet flere retter. Serviceinnstilt personale med glimt i øyet. Anbefales!

Takk, Siv Elisabeth B
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte Agenturet en torsdagskveld, og det var en rolig og behagelig atmosfære der.

Svært godt utvalg av viner, godt utvalg i øl, og ikke minst en svært hyggelig og hjelpsom bartender som gav gode tips til valg av øl.

Det vi fikk i glassene smakte fortreffelig.

Takk, helger212

Reisende som så på Agenturet Bar, så også på

Har du vært i Agenturet Bar? Del dine erfaringer!