“Nydelig buffet! ”
Anmeldelse av Kala Restaurant & Bar - STENGT

Kala Restaurant & Bar
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Nydelig buffet på en mandags formiddag. Lokalet, mat og service var fortreffelig. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Guide33472598048
NokC56, Leder  på Kala Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Takk og hyggelig å vite at de trivdes ved stedet. Ha en fortreffelig dag fortsatt!

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

God buffet, variert asiatisk: sushi og kjøttretter. Desserter og drikke i en atmosfære som du bare må like. ANBEFALES

Takk, berntsn0rrej

Tusen takk for din tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Flotte lokaler. Meget hyggelig vertskap med kompetanse innenfor det de servere. Skal prøve sushi neste gang.

Takk, Erlend W
NokC56, Manager på Kala Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Tusen takk for dine tilbakemeldinger! Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake og ønsker de en riktig fin dag videre.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Helt Fantastisk mat, god service, nydelig lokale, fin pris og hyggelig betjening! anbefales på det varmeste

Takk, Liv Anita A
NokC56, Leder  på Kala Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på dine kommentar. Ønsker de fortsatt en fin dag.

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat, biffen, sushi, kylling m nudler. De var veldig hyggelig og ga en super dervice Anbefales!

Takk, Mia K

Hei, tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Ha en riktig fin dag.

Reisende som så på Kala Restaurant & Bar, så også på