Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Supert hotell med stort rom hvor barn og de voksne kunne få sove i fred med «eget» soverom. Topp med ovn, kjøleskap og vannkoker. Men reagerte på at det ikke fantes noen sikringer på vinduene. Vinduene kan åpnes på vid gap og det i femte etasje.Praktisk talt livsfarlig med barn! Håper dere gjør noe med dette umiddelbart før det skjer noen ulykker.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 944catharinaj
BeateF86, Administration på Enter City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for at dere likte rommet, og vi skal selvsagt få ordnet det med vinduene.
Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.
Med vennlig hilsen
Enter City Hotel

Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Jeg har vært fast gjest på City hotellet i flere måneder, med ca. 5 netter i mnd. For det første var det krøll om hvilke type rom jeg kunne bo på der jeg fikk en avtalepris. Deretter var det flytting til et annet hotell uten forklaring og uten noen form for kompensasjon. Men erfaringen idag slo alt! Den 11 juni fikk jeg en telefon fra hotellet fordi de hadde lagt inn en reservasjon på meg. Jeg husket at jeg hadde sagt ifra at jeg muligens kom den 11.06. Jeg glemte det og fortalte resepsjonisten i telefonen at jeg i stedet kom den 18. Jeg regnet med å måtte betale for en natt fordi jeg glemte å kanselere, selv om egentlig aldri reserverte på ordentlig. Men hotellet hadde trukket meg for fire netter og det uten å informere meg om noe som helst! Det betyr at de har brukt mine kortopplysninger fra tidligere reservasjoner og bare trukket kortet for fire netter. Jeg fikk vite om det ved en tilfeldighet idag da jeg ringte for å si fra om sen ankomst. Da var ikke min reservasjon for idag blitt lagt inn. Slik dårlig kundebehandling har jeg ikke vært bort i før.
Da jeg ville ringe leder fikk jeg høre at hans nummer er privat og han mottar ikke telefoner fra kunder. I en epost svarer han at det er irriterende for meg, men at de bare følger reglene. Anbefaler dem ikke!!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, marianneo624
Anmeldt 25. april 2018

Takk for et supert opphold hos dere, helt suveren service og et trivelig ansikt resepsjonen. Karoline var behjelpelig med alt som skulle være. Kunne ikke hatt en bedre hotellopplevelse enn hva hun/dere har gitt meg. Jeg kan garantere at dette ikke blir mitt siste opphold. Takk for alt!

Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Helene4355
JoachimHK, General Manager på Enter City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2018

Hei Helene4355!

Tusen takk for en fantastisk review, dette setter vi virkelig pris på og Karoline blir nok veldig stolt når hun får se denne!
Takk for at du valgte å bo hos oss og hjertelig takk for at du tok deg tid til å skrive en review av oss, du er velkommen tilbake når som helst!

Tusen takk!

Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Kom til rommet fredagskveld og hadde 2 rom. Rommene var ikke vasket bra nok, da vi fant 1 snusboks under den ene sofaen og stekeovnen var full av smuler. Glasset på den ene stekeovnen gikk i tusen knas da vi åpnet ovnen for og steke pizza. En kuttet seg på glasset da vi samlet det sammen. Fikk regning på ovnen fra hotellet hvor de skyldte på uvettig bruk. Det ble sagt at ovnen måtte være i topp stand siden vaskepersonalet vasket den ved hver vask. Var sikkert derfor den var full av brente smuler. Ble truet med politianmeldelse hvis vi ikke betalte for ovnen. Anbefaler ingen og bo på dette hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Magnus M

Hei Magnus M!

Beklager at dette var opplevelsen din av hvordan vi driver hotell, vil jo anbefale deg å ta opp slike ting angående renhold med hotellet når du faktisk finner dem slik at hotellet får mulighet til å bytte rom og følge opp problemstillingene rundt dette. Slik som det kommer fram nå så virker det bare som om dere finner på negative ting for å få hotellet til å se ille ut siden dere måtte betale for en stekeovn som ble ødelagt under oppholdet, vi fikk ihvertfall ingen beskjed om disse problemstillingene med vaskingen av rommet før vi tok kontakt for å kreve erstatning for ovnen.

Prosedyren rundt skader for at vi skal kunne kreve erstatning er enten å løse dette med gjesten direkte eller å ta det steget videre med politiet, vi prøver vårt beste å løse dette med gjesten da politiet er en siste utvei for å få pengene tilbake. Var ikke meningen å bruke dette som noe for å skremme dere men det er faktisk prosedyrene vi må jobbe etter dessverre.

Dette er den første og eneste ovnen som vi har hatt denne problemstillingen med og ut fra vurderingen vi fikk fra våre fagfolk så var dette noe som kunne vurderes som en skade som er påført ovnen og ikke noe som bare var en produksjonsfeil.

Må bare beklage at dere har hatt denne opplevelsen av hotellet og dere er hjertelig velkommen tilbake når som helst, om dere kommer tilbake så håper jeg begge parter er mer fornøyd da utfallet av denne situasjonen var langt fra heldig for noen av oss.
Jeg er ihvertfall villig til å være imøtekommende med en rabattert pris om dere vil komme tilbake!

Anmeldt 3. april 2018

Fantastisk hotell med ypperlig beligenhett og service. Ligger veldig sentralt og du får mye for pengene.
Anbefaler dette hotellet til alle både familier ,par og enkeltpersoner. Rommene holdt høy standard i forhold til pris og hadde ett flott utseende.

Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Fearless416014
JoachimHK, General Manager på Enter City Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2018

Hei Knut-erik B!

Tusen takk for en fantastisk review, vi er veldig takknemlig for at du tok deg tid til å skrive en review!
Jeg og alle som jobber her e super fornøyd og stolt over å få slike tilbakemeldinger, du er hjertelig velkommen tilbake når som helst!

Takk!