“Nydelig mat”
Anmeldelse av Cous Resturant

Cous Resturant
Vurdert som nr. 17 av 144 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Vi serverer pizza, pasta, salater, biff, hamburger og småretter. Du kan også bestille deg en Tunisisk lammegryte med cous cous. Våre spesialiteter og bestselgerer er Plankesteik, Lammegryte med Cous Cous og Lammecarre på planke. HJERTELIG VELKOMMEN!
Anmeldt 21. november 2018

Hyggelig og moderne lokale. Vennlig betjening og god service.
Litt ventetid på maten, men den var veldig god og verdt å vente på.

1  Takk, Oldinger

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Fin plass for en rolig middagsdate. Veldig oppmerksom betjening og fantastisk mat. Vi bestilte lammekarré og plankestek. Begge va utsøkt med fin sammensetning av smaker. Kjøttet var stekt etter ønske.
Anbefaler et besøk her hvis dere er i Tromsø og er på utkikk etter en rolig og fin plass for å nyte en god middag.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, rolboe
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Et nytt bekjentskap, etter å ha gått forbi mange ganger var det på tide å sjekke ryktene om den gode maten.
Vår utmerkede servitør anbefalte oss lammecarre medfølgende en ypperlig chilensk rødvin. Et utmerket forslag!
Dessertene stod derimot i forhold til hovedretten. Kaffen var veldig god.
Behagelig musikk og fint lokale.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, trondr571
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Maten, stemningen og servicen var super. Vi spiste plankestek og lammecarre, noe av det beste vi har spist. Anbefales. Hit skal jeg tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 730siljeh
Anmeldt 1. april 2018

Vi dro hit på påskeaften, i mangel på andre alternativer. Restauranten er nyoppusset og koselig, men har ikke den mest sentrale beliggenheten.

Restauranten var helt full. Betjeningen klarte likevel å ordne oss et bord, med litt godvilje fra andre gjester. En god start. Det var en del støy fra et par nabobord, da det åpenbart var bursdagsfeiring her med både voksen- og barnebord. Dette er dog ikke noe plassen skal lastes for.

Det første som slo oss da vi så på menyen, var at dette lignet en skikkelig charterrestaurant på Gran Canaria. Her finnes alt fra pizza, lasagne, hamburger, salat, biff, lam til cous cous. Vi bestilte lammegryte og lasagne med gorgonzola, spinat og hvitløkbrød. Prisene for lasagne og den slags er forholdsvis gunstige, men det er i overkant dyrt for biff og lam. Det var imidlertid rikelig mengder mat. Både lammegryten og lasagnen var ganske gode, men gorgonzolaen i lasagnen ble litt for intens i lengden.

Stedet har en merkelig ordning hvor man må fram til kassen for å betale. Dermed får man ikke kontroll over regningen før etter betalingen er gjennomført. Skal man drifte restaurant i Tromsø, bør det kunne forventes å motta regningen før betaling og gjennomføre betalingen ved bordet. Før øvrig ble vi belastet kr 165 for lasagnen, selv om den var priset til kr 145 i menyen. For øvrig varierende kvalitet på servicen.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, matnissen
Saber A, Eier på Cous Resturant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Hei,

Takk for at du tok seg tid å skrive anmeldelsen og vi setter pris på din tilbakemelding. Vi er ikke helt enig med at Cous restaurant ligner på charterrestaurant, men det er kanskje ditt personlige inntrykk.
Prisen for kjøtt er ikke så lav i Norge generelt dessuten satser vi på å ha ferske ingredienser samtidig som prisene er lit lavere andre i andre spisesteder i Tromsø sentrum.
Vi skal vurdere om det trenges å forandre noe i vår ordning systemet, men opp til nå fungerte det bare bra. Vår restaurant ble åpnet bare i fjor og vi kommer til å utvikle seg og bli bare bedre!
Velkommen igjen når du er i byen og ta en titt en gang til, kanskje neste gang du liker det bedre hos oss :)

Hilsen,
Saber Azaouzi

Reisende som så på Cous Resturant, så også på

Har du vært i Cous Resturant? Del dine erfaringer!