“Trivelig opplevelse”
Anmeldelse av Cous Resturant

Cous Resturant
Vurdert som nr. 10 av 129 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Vi serverer pizza, pasta, salater, biff, hamburger og småretter. Du kan også bestille deg en Tunisisk lammegryte med cous cous. Våre spesialiteter og bestselgerer er Plankesteik, Lammegryte med Cous Cous og Lammecarre på planke. HJERTELIG VELKOMMEN!
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en god opplevelse da vi besøkte Cous restsurant.

God mat til en grei pris og trivelig personale i en fin lokale.

Vel verdt å vurderes for en middag!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lundin99

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Kelneren var hyggelig og rask. Selv om det var mye folk var det kort ventetid på maten. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 31arnei
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, god og effektiv service og hyggelige lokaler. Plankestek og lammecarré anbefales. Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, olekristena
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat! Restauranten hadde en enkel meny. Det var passelig ventetid. Hyggelig servitør og fint lokale.

1  Takk, 717mikaela
Anmeldt 8. juli 2020

Spiste middag der med familien på en ferietur. Maten var veldig god. Pepperbiffen var mør med fantastisk saus. Begge barna fikk gode retter. Servicen var også upåklagelig. Anbefales

Takk, RuneK239

Reisende som så på Cous Resturant, så også på

Har du vært i Cous Resturant? Del dine erfaringer!