“Nydelig”
Anmeldelse av Cous Resturant

Cous Resturant
Vurdert som nr. 12 av 136 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Vi serverer pizza, pasta, salater, biff, hamburger og småretter. Du kan også bestille deg en Tunisisk lammegryte med cous cous. Våre spesialiteter og bestselgerer er Plankesteik, Lammegryte med Cous Cous og Lammecarre på planke. HJERTELIG VELKOMMEN!
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig plankebiff. Har spist den flere gang og like god hver gang. Trivelige servitører.Anbefales virkelig. Så ta deg en tur til Cous

Takk, Mobile47237752186

Anmeldt 11. juli 2021

Nydelig "husets biff", perfekt stekt og grønnsaker perfekt kokt, servert med peppersaus. Travelt i restauranten, men servitør var meget hyggelig - smilende og blid. Anbefales!

Takk, 528merethen
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening som ga god og rask service. Kjempegode pizza og pastaretter. Vil anbefale denne restauranten på det varmeste.

Takk, Experience292830
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste lasagne og pasta carbonara. Maten var god, men det ble for mye hvitløk i rettene. I tillegg ble det servert hvitløksbrød til. Servitøren kunne vært hyggeligere, men alt i alt var det et greit måltid til rimelig pris.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, ask_luj
Anmeldt 3. juli 2021

Good food, exellent beef
Bra biff, kyllinrull, pizza og calzone
Bra service og god drikke, og ikkje så langt å gå

Takk, LillK3

Reisende som så på Cous Resturant, så også på

Har du vært i Cous Resturant? Del dine erfaringer!