“Helt OK”
Anmeldelse av Cous Resturant

Cous Resturant
Vurdert som nr. 11 av 137 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Vi serverer pizza, pasta, salater, biff, hamburger og småretter. Du kan også bestille deg en Tunisisk lammegryte med cous cous. Våre spesialiteter og bestselgerer er Plankesteik, Lammegryte med Cous Cous og Lammecarre på planke. HJERTELIG VELKOMMEN!
Anmeldt 24. juli 2021

Helt OK mat, veldig treg betjening og hun som tok i mot bestilling var veldig tydelig ikke kjent med menyen slik at vi måtte forklare og vise mye.
Tok litt tid før vi fikk maten også.

Takk, Jsjslsb

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spiste pastaretter, det smakte fortreffelig, og servicen var veldig god. Hyggelig og rask betjening, service-innstilt. Hyggelige og gode råd på valg av vin til maten. Kan anbefales !

Takk, ErikWH58
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig plankebiff. Har spist den flere gang og like god hver gang. Trivelige servitører.Anbefales virkelig. Så ta deg en tur til Cous

Takk, Mobile47237752186
Anmeldt 11. juli 2021

Nydelig "husets biff", perfekt stekt og grønnsaker perfekt kokt, servert med peppersaus. Travelt i restauranten, men servitør var meget hyggelig - smilende og blid. Anbefales!

Takk, 528merethen
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening som ga god og rask service. Kjempegode pizza og pastaretter. Vil anbefale denne restauranten på det varmeste.

Takk, Experience292830

Reisende som så på Cous Resturant, så også på

Har du vært i Cous Resturant? Del dine erfaringer!