“Elendig service - kom til stengt restaurant ved reservert bord”
Anmeldelse av Cous Resturant

Cous Resturant
Vurdert som nr. 11 av 137 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Vi serverer pizza, pasta, salater, biff, hamburger og småretter. Du kan også bestille deg en Tunisisk lammegryte med cous cous. Våre spesialiteter og bestselgerer er Plankesteik, Lammegryte med Cous Cous og Lammecarre på planke. HJERTELIG VELKOMMEN!
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord pr telefon og fikk bekreftet at alt var ok. De registrerte telefonnummer jeg ringte fra. Når vi kom dit var det stengt og de hadde «prøvd å ringe meg» på feil telefonnummer. Når de selv registrerer nummer når du ringer bør de skrive ned riktig nummer. Er heller ikke mulig å få bekreftelse på sms.

Takk, Randi M

Anmeldt 31. juli 2021

Ringte restauranten og ba om å få bestille bord til 18:30. Fikk beskjed om at neida, ikke nødvendig med reservasjon. Bare kom! Spurte en gang til om de var sikker på at det ikke ble fult. Helt sikker, sa de.
JODA. Stappfull restaurant når vi kom, og fikk beskjed om å snu i døra. Terningkast 1 for service!

Takk, csJ723ZH
Anmeldt 24. juli 2021

Helt OK mat, veldig treg betjening og hun som tok i mot bestilling var veldig tydelig ikke kjent med menyen slik at vi måtte forklare og vise mye.
Tok litt tid før vi fikk maten også.

Takk, Jsjslsb
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spiste pastaretter, det smakte fortreffelig, og servicen var veldig god. Hyggelig og rask betjening, service-innstilt. Hyggelige og gode råd på valg av vin til maten. Kan anbefales !

Takk, ErikWH58
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig plankebiff. Har spist den flere gang og like god hver gang. Trivelige servitører.Anbefales virkelig. Så ta deg en tur til Cous

Takk, Mobile47237752186

Reisende som så på Cous Resturant, så også på

Har du vært i Cous Resturant? Del dine erfaringer!