“God mat, gode porsjoner, hyggelige priser. ”
Anmeldelse av Cous Resturant

Cous Resturant
Vurdert som nr. 12 av 136 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Vi serverer pizza, pasta, salater, biff, hamburger og småretter. Du kan også bestille deg en Tunisisk lammegryte med cous cous. Våre spesialiteter og bestselgerer er Plankesteik, Lammegryte med Cous Cous og Lammecarre på planke. HJERTELIG VELKOMMEN!
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Benyttet oss av takeaway, tok ca 20 minutter til maten var klar. God mat, gode porsjoner, fine priser. Lokalet var hyggelig og innbydende.

Takk, stinest87

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Spiste deilig middag på Cous i dag.
Det var helt uproblematisk å få et laktosefritt alternativ. De bakte til og med eget brød til meg uten ost. Kjempegodt!
Veldig fornøyd 10/10 fra meg.
Prisen var også fin.
Hyggelig service

Takk, kristinnorway63
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord pr telefon og fikk bekreftet at alt var ok. De registrerte telefonnummer jeg ringte fra. Når vi kom dit var det stengt og de hadde «prøvd å ringe meg» på feil telefonnummer. Når de selv registrerer nummer når du ringer bør de skrive ned riktig nummer. Er heller ikke mulig å få bekreftelse på sms.

Takk, Randi M
Anmeldt 31. juli 2021

Ringte restauranten og ba om å få bestille bord til 18:30. Fikk beskjed om at neida, ikke nødvendig med reservasjon. Bare kom! Spurte en gang til om de var sikker på at det ikke ble fult. Helt sikker, sa de.
JODA. Stappfull restaurant når vi kom, og fikk beskjed om å snu i døra. Terningkast 1 for service!

Takk, csJ723ZH
Anmeldt 24. juli 2021

Helt OK mat, veldig treg betjening og hun som tok i mot bestilling var veldig tydelig ikke kjent med menyen slik at vi måtte forklare og vise mye.
Tok litt tid før vi fikk maten også.

Takk, Jsjslsb

Reisende som så på Cous Resturant, så også på

Har du vært i Cous Resturant? Del dine erfaringer!