“Couselig restaurant”
Anmeldelse av Cous Restaurant AS

Cous Restaurant AS
Vurdert som nr. 16 av 155 Restauranter i Tromsø
Prisklasse: kr 130 - kr 296
Beskrivelse: Vi serverer pizza, pasta, salater, biff, hamburger og småretter. Du kan også bestille deg en Tunisisk lammegryte med cous cous. Våre spesialiteter og bestselgerer er Plankesteik, Lammegryte med Cous Cous og Lammecarre på planke. HJERTELIG VELKOMMEN!
Anmeldt 6. juni 2023 via mobile enheter

Besøket på Cous restaurant var en hyggelig opplevelse. Både maten og atmosfæren var verdt den lille spaserturen ut av sentrum. Lasagnen jeg fikk servert var en av de bedre jeg har spist. Anbefales! :)

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, Tour46680

Anmeldt 31. mai 2023

Spiste her mai/23. bestilte lasagne med gorgonzola. god lasagne, "kremete" og god smak samt godt brød til maten. Vennlig personalet og musikk som setter stemningen: Ville anbefalt denne lasagnen.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, Danouquejfuejdjf
Anmeldt 27. mai 2023 via mobile enheter

Veldig positivt overrasket, var utrolig bra mat og god service, hit vil jeg igjen. Begge to var kjempefornøyde . Fint og rent

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Jan F
Anmeldt 20. mai 2023

Den var bra resturant men siste gang i februar bestilt lammegryte å var stein i maten å knust en tang, dagligleder var hygellig men han sagt vi kan ikke dekke nøkka pga dem har stor gjeld å lån fra banken.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, fadih260
Anmeldt 28. januar 2023 via mobile enheter

Nydelig mat og veldig hyggelig vert. Spiste pasta som smakte nydelig. Anbefales på det varmeste. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: januar 2023
Takk, Katrin A

Reisende som så på Cous Restaurant AS, så også på

Har du vært i Cous Restaurant AS? Del dine erfaringer!