“Trivelig frokostplass😊”
Anmeldelse av Koselig Cafe!

Koselig Cafe!
Vurdert som nr. 46 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 29. juli 2020

God servise, hyggelig betjening, god mat! Glutefrie alternativ er ikke noe problem! Fin atmosfære. Sitteplasser både inne og ute.

Takk, sigmundn2020

Anmeldt 21. juli 2020

Hyggelig og intim kafé med godt bakverk. Innbydende disk, og en meget hyggelig og serviceinnstilt ung dame på jobb. Et sted å anbefale.

Takk, GeirH1972
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom rett før de skulle stenge, men ble ønsket velkommen og fikk sitte ned og spise de nydelige kakene og desserten vi kjøpte. Anbefales på det varmeste

1  Takk, Jarle S
Anmeldt 9. juli 2020

Vi nøt en god frokost på denne meget hyggelige plassen. Kaffen var god, og omeletten nydelig. Vi kommer igjen. ANNBEFALES

Takk, Einar B
Anmeldt 9. juli 2020

En hyggelig dame som serverte nydelig mat, god kaffe og veldig god nypresset juice. Anbefales helt klart.

Takk, gurobs3

Reisende som så på Koselig Cafe!, så også på

Har du vært i Koselig Cafe!? Del dine erfaringer!