“Ok kafe”

Koseverden & Koselig Cafe!
Vurdert som nr. 8 av 138 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Dessverre veldig dyrt og ikke så koselig lokale. Stort + for en veldig god kanelbolle. Oreokaken var skuffende og absolutt ikke verdt 75kr.

1  Takk, johannebf

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Besøkte cafeen etter å ha sett at den ble anbefalt på Tripadvisor. Dessverre levde ikke besøket opp til våre forventninger. Selve lokalet var ganske nedslitt, og var ikke det vi ville definert som "koselig". Bestilte panini, som i realiteten var to halve brødskiver med ost og kjøttpålegg til en relativt stiv pris. Bestilte også et wienerbrød som dessverre var tørt, og vaniljekremen hadde en harsk smak. Kommer nok ikke tilbake.

Takk, majariks
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Høye priser for kaker og boller av passe kvalitet. Koselig nok på en litt utdatert måte. Mye utvalg av både kaker og annen mat.

Takk, Paradise19042255826
Roman G, Eier på Koseverden & Koselig Cafe!, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Høye priser? hmm... Men tak for anmendelse!

Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og hyggelig betjening Anbefales. Vi kommer innom neste gang vi er i byen. Her fikk vi god hjemmelaget mat!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Odyssey31976986725
Roman G, Eier på Koseverden & Koselig Cafe!, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2021

Tusen hjertelig takk! Vi gleder oss til å se dere igjen! :)

Anmeldt 17. august 2020

Vi valgte bort hotellfrokosten av smittehensyn og fikk en nydelig frokost på denne koselige kafèen. Mye og god mat i et pittelitt slitent lokale. Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Johnreewes

Reisende som så på Koseverden & Koselig Cafe!, så også på

Har du vært i Koseverden & Koselig Cafe!? Del dine erfaringer!