“Indisk!”
Anmeldelse av Indie

Indie
Vurdert som nr. 83 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 21. januar 2019

Dem skryter av at dette er itentisk Indisk kjøkken, men....... det er vi ikke enige om, maten er grei men nan brødene har enda et stykke til før dem er ok!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hege E

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Indie innfrir, til de grader, spiser indisk over alt hvor vi drar, Rick Steins India er største inspirator, Lønstads Indie i Tromsø også. Alle burde prøve, smilende servitører, kaldt KingsFisher, hotte og velsmakende kjente retter. Fantastisk bra

Takk, Madseng
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste butterchicken og chicken tandoori. Vi ønsket maten sterk, og det ble ordnet. Varme tallerkener og meget god mat! Hyggelige og effektive kelnere!

Takk, 494bj_rnn
Anmeldt 17. januar 2019

Ble tatt med hit i jobbsammenheng. Virkelig en positiv opplevelse for både syn og smaksløker! Vi fikk utdelt mange ulike retter som vi delte rundt bordet, noe jeg synes er supert, da man får prøvd mye nytt på en gang! Hyggelig kelner!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, katrinemn
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Maten vi fikk her var fantastisk og ikke minst god service fra vår servitør fra Barcelona! ~| 10/10 |~

Takk, AlexanderSchei97

Reisende som så på Indie, så også på

Har du vært i Indie? Del dine erfaringer!