“God service med svært dårlig mat”
Anmeldelse av Indie

Indie
Vurdert som nr. 73 av 130 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 28. juli 2020

Veldig hyggelig betjening som raskt kom med meny og servering. Vi har vært på en mengde indiske restauranter i Norge i utlandet også asiatiske land. Dette er den dårligste maten vi noengang har spist på indisk restaurant. Lammekjøttet var kokt i stykker og smakte mer som hyssingstrimler enn kjøtt.

1  Takk, Odd H

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Koselig lokale og rene toaletter. Men uinteressert servitør.
Maten var god, men vi fikk litt lite ris og det kunne vært litt mer spice i retten (chicken mango), så vi savnet litt smak. Veldig lite imponerende naan-brød. Disse var kompakte, litt tørre og penslet med smør. Ikke særlig allergivennlig sted heller. Kunne ikke fjerne enkelt-ingredienser fra en rett.
Det var trapper og heis opp til spisestedet.
Helt greit restaurantopplevelse.

Takk, simness
Anmeldt 9. februar 2020

Har spist mye indisk på ulike restauranter og dette er den dårligste maten jeg noengang har fått på en indisk restaurant. Maten er IKKE indisk og totalt ugjenkjennelig på smak og krydder. Helt utrolig da indisk mat er enkel å lage! Sur betjening også. Kommer ikke på besøk igjen. Anbefaler nye kokker og betjening.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Camilla Ø
Anmeldt 19. desember 2019 via mobile enheter

Fikk levert mat fra Indie gjennom Foodora. Foodorabudet får topp score, maten fra Indie dårligste score. Har spist på en rekke indiske restauranter, de varierer selvfølgelig i kvalitet, men stort sett er smakene ganske gjenkjennelige og gode. Indie sin mat ligner ingen indisk mat jeg har spist før. Peshwari-nanbrødet var åpenbart ikke stekt i noen tandoori-ovn og smakte deigete. Det var rød guffe inni, ikke mye som minnet om den gode søte smaken i vanlig peshwari. Hovedretten med Korma var hakket verre. Mye fett på lammet, ikke gjennomstekt, og Korma-sausen var noe tynt skvip.

Neste gang blir det elefanten (der har jeg spist før og er godt fornøyd).

Dato for besøk: desember 2019
Takk, joachiml254
Anmeldt 14. desember 2019 via mobile enheter

Vi har ved mange anledninger hentet takeaway på Indie. Vi får god informasjon når vi ringer for å bestille. Nydelig hvitløk-nan til alle rettene vi har bestilt.
Kjempegod mat!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Helge H

Reisende som så på Indie, så også på

Har du vært i Indie? Del dine erfaringer!