“Skrekkelig - styr unna”
Anmeldelse av Indie

Indie
Vurdert som nr. 90 av 137 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde lyst på deilig indisk mat etter en lang gåtur i vakre Tromsø. Indie så spennende ut, men dette inntrykket forsvant fort. Vi ba om en halvliter øl, og fikk 0,33. Jaja, ingen fare, tenkte vi. Men så kom maten. Nan-brødet var som en tynn pappskive, og chilli-nanen hadde de bare strødd chilliflak over og bøttet på med olje slik at flaskene lå og fløt. Som hovedrett hadde vi bestilt fisk og lam, men begge var fulle av fett. Lammet var helt tydelig ikke renskåret på forhånd, og det var mer trevler og fett enn kjøtt. Lammet lå i saus, så vi ikke kunne se hva som var hva, og dermed «grudde» vi oss til hver bit. Sausen smakte lammefett, og var tung og ufordøyelig. Fisken var like dårlig, også full av fett. Den som har fått en klump med fiskefett i munnen, vet hvor ubehagelig det er. Servitøren var veldig hyggelig, og spurte om vi var fornøyd, og vi sa fra at vi ikke var. Hun skulle «melde det videre», så forhåpentligvis opplever ingen andre dette. Regningen på over 700 kroner smakte like dårlig som maten.

Takk, YvoFelix

1923 av 125 anmeldelser

Anmeldt 21. mars 2021

Vi var to som ville spise indisk i Tromsø, men ble veldig skuffet over maten. På andre indiske restauranter får man popadums og chutney mens man venter på maten. Her måtte vi bestille dette i tillegg. Når maten kom syntes vi ikke dette smakte spesielt indisk. Det var mer som fastfood. Nanbrødet var som en tynn papp-plate. På ekte indiske restauranter er nanbrødet luftig. På oss virket dette som det er noen som prøver å få denne restauranten til å framstå som indisk. Noe den ikke er. Vi skjønte etter dette besøket at vi heller skulle ha besøkt en annen ekte indisk restaurant i byen.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Preben M
Anmeldt 3. februar 2021 via mobile enheter

God mat, gode smaksopplevelser,.. i 2021. Respekterer corona og føler meg trygg. En fin feiring. Corona stenger restauranter kl 22.00 nå, så dette er både bursdag og sommerfrie.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, annerF156QN
Anmeldt 23. januar 2021 via mobile enheter

Superdeilig mat, hyggelige servitører. Og et av svært få steder som har hjemmelagede desserter. Pluss for kjølede glass og oppvarmede tallerkener.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, masvie
Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Dette er et godt valg hvis du/dere ønsker indisk mat. Vi hadde en god forrett og flere hovedretter som alle var verdt pengene sine. Her kan man spise god mat for en billig penge. Serveringen var bra og de fulgte opp for å høre at alt var bra. En liten hake er at det kun var et wc for menn, men det var aldri kø når vi var der. Dette stedet bør prøves, rent og pent også på wc.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, espentveter

Reisende som så på Indie, så også på

Har du vært i Indie? Del dine erfaringer!