“Dårlig”
Anmeldelse av Indie

Indie
Vurdert som nr. 91 av 136 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Dårlig veldig dårlig service !
Fikk vite ved ankomst at vi hadde border 75 min
Etter å ha fått drikke og bestilt maten
Går det 10 min, så får vi beskjed ar vi har bare 20 mun å spise på . Dette pga det tar 45-50 min å lage maten. Som er Street food.
Men vi kan ta det som Take away
Det frekkeste var at hun skulle ha betalt for mineralvann vi hadde fått
Aldri mere dit

Takk, geirsen

Anmeldt 25. juli 2021

Bestilte mat gjennom Foodora. Kom for lite mat, og jeg ringte derfor restauranten. De tok ikke noe ansvar for leveringen, og var ikke interessert i å snakke med oss. Tok ikke telefonen da jeg ringte en gang til. Dette er ikke indisk mat slik jeg er vant til den. Anbefales ikke verken matmessig eller servicemessig. Dårlig opplevelse.

Takk, IdaJ506
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Svært skuffende. Vi bestilte gjennom Foodora og kjøpte mat til 3 personer (3 hovedretter), men kom bare 2 hovedretter. Vi begynte ikke å spise og ringte Indie med engang. Prøvde å forklare, men damen vi snakket med var ikke villig til å høre. Vi prøvde deretter å ringe opp igjen, gjentatte ganger, men de la på hver gang før vi fikk sagt noe. La gå tenkte vi, men maten var også like skuffende. Har smakt god indisk mat før, og dette var langt i fra en slik opplevelse. Anbefaler ikke dette stedet dersom du er glad i indisk. Nanbrødene var tørre og smakløse selv om vi bestilte garlic nan. Kunne ikke kjenne et snev av hvitløk. Butter chicken var også en stor skuffelse! Kommer ikke til å spise mat hos indie igjen.

2  Takk, Martestrommen
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde lyst på deilig indisk mat etter en lang gåtur i vakre Tromsø. Indie så spennende ut, men dette inntrykket forsvant fort. Vi ba om en halvliter øl, og fikk 0,33. Jaja, ingen fare, tenkte vi. Men så kom maten. Nan-brødet var som en tynn pappskive, og chilli-nanen hadde de bare strødd chilliflak over og bøttet på med olje slik at flaskene lå og fløt. Som hovedrett hadde vi bestilt fisk og lam, men begge var fulle av fett. Lammet var helt tydelig ikke renskåret på forhånd, og det var mer trevler og fett enn kjøtt. Lammet lå i saus, så vi ikke kunne se hva som var hva, og dermed «grudde» vi oss til hver bit. Sausen smakte lammefett, og var tung og ufordøyelig. Fisken var like dårlig, også full av fett. Den som har fått en klump med fiskefett i munnen, vet hvor ubehagelig det er. Servitøren var veldig hyggelig, og spurte om vi var fornøyd, og vi sa fra at vi ikke var. Hun skulle «melde det videre», så forhåpentligvis opplever ingen andre dette. Regningen på over 700 kroner smakte like dårlig som maten.

Takk, YvoFelix
Anmeldt 21. mars 2021

Vi var to som ville spise indisk i Tromsø, men ble veldig skuffet over maten. På andre indiske restauranter får man popadums og chutney mens man venter på maten. Her måtte vi bestille dette i tillegg. Når maten kom syntes vi ikke dette smakte spesielt indisk. Det var mer som fastfood. Nanbrødet var som en tynn papp-plate. På ekte indiske restauranter er nanbrødet luftig. På oss virket dette som det er noen som prøver å få denne restauranten til å framstå som indisk. Noe den ikke er. Vi skjønte etter dette besøket at vi heller skulle ha besøkt en annen ekte indisk restaurant i byen.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Preben M

Reisende som så på Indie, så også på

Har du vært i Indie? Del dine erfaringer!