“God mat og flott service”
Anmeldelse av Fiskekompaniet

Fiskekompaniet
Vurdert som nr. 11 av 125 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

Var på konferanse i Tromsø og fikk denne restauranten anbefalt.
Ble møtt av en hyggelig, profesjonell servitør som var oppmerksom og tok godt vare på meg som gjest. Spiste nydelig forrett med laks, hovedrett var pannestekt kveite og en nydelig sjokolademousse toppet måltidet. Jeg drakk en utsøkt Sancerre og god kaffe. Lyst, minimalistisk og trivelig rom. Anbefales

Takk, Siri L

Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Vi kom altfor sent kl 2110 til en stappfull restaurant, men ble allikevel tilbudt et bord 2140.
Når vi kom fikk vi full middag, fiskesuppe,lutefisk, kamskjell og østers.
Fantastisk mat og en svært hyggelig og kunnskapsrik servitør.
Veldig fleksibelt og gjestfritt. Toppscore.

Takk, eriksverre
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Ble fristet av treretters fra kokken. Hummersuppen var vidunderlig og ble servert fra kanne over noen få sprø smakfulle ingredienser. Lekkert!

Hovedretten var kveite, så hvit, så hvit og smeltet på tunga!

Gulrotkake med tyttebær var kanskje litt for «ustekt» og kunne med fordel hatt mer tyttebærsaus
Dyktig kelner og god atmosfære.
Riktig valg å spise fisk i Tromsø

Takk, Anette G
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Besøkte Fiskekompaniet en onsdag i oktober. Ble tatt vel imot og fikk et fint bord inne i den koselige restauranten. Husets hvitvin var av det litt søte slaget, men godkjent. Vår servitør snakket utmerket engelsk men ikke riktig så bra norsk. Det kan jo være en fordel å mestre norsk på en restaurant i Norge :) Vi fikk anbefalt kveite, en utmerket anbefaling! Mye og god mat, stod over dessert denne gang men ved tidligere besøk har jeg erfart den står helt i stil med resten av maten. Smal, men god meny. Absolutt verd et besøk hvis du har tenkt å bruke litt ekstra på en god fiskemiddag i Tromsø.

Takk, Marit F
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Svært godt komponert rett- tørrfisk! nydelig vin og skikkelig hyggelig servitør - tror hun het Emma. Anbefaler å bestille bord. Kommer gjerne tilbake

Takk, Merethe G

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!