“Lutefisk middag!!”

Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Flott resturant! Vært her mange ganger, alltid god mat, fantastisk service. Ligger veldig fint til ved kaia. Anbefales !

Takk, Per Christian S

Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Dårlig service og maten sånn passe. Restauranten har fin utsikt men er ikke koselig i seg selv, skarpt lys og harde trestoler. Blir ikke å besøke denne restauranten flere ganger.

Takk, 130kirsti
Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

Var på konferanse i Tromsø og fikk denne restauranten anbefalt.
Ble møtt av en hyggelig, profesjonell servitør som var oppmerksom og tok godt vare på meg som gjest. Spiste nydelig forrett med laks, hovedrett var pannestekt kveite og en nydelig sjokolademousse toppet måltidet. Jeg drakk en utsøkt Sancerre og god kaffe. Lyst, minimalistisk og trivelig rom. Anbefales

Takk, Siri L
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Vi kom altfor sent kl 2110 til en stappfull restaurant, men ble allikevel tilbudt et bord 2140.
Når vi kom fikk vi full middag, fiskesuppe,lutefisk, kamskjell og østers.
Fantastisk mat og en svært hyggelig og kunnskapsrik servitør.
Veldig fleksibelt og gjestfritt. Toppscore.

Takk, eriksverre
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Ble fristet av treretters fra kokken. Hummersuppen var vidunderlig og ble servert fra kanne over noen få sprø smakfulle ingredienser. Lekkert!

Hovedretten var kveite, så hvit, så hvit og smeltet på tunga!

Gulrotkake med tyttebær var kanskje litt for «ustekt» og kunne med fordel hatt mer tyttebærsaus
Dyktig kelner og god atmosfære.
Riktig valg å spise fisk i Tromsø

Takk, Anette G

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!