“Nydelig mat og koselig lokale”
Anmeldelse av Fiskekompaniet

Fiskekompaniet
Vurdert som nr. 11 av 125 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Hadde en veldig trivelig kveld her, med fantastisk skreimiddag og hyggelig service. Flott og stort lokale, med overraskende bittesmå doer. Men alt i alt - veldig bra.

Takk, Pia75

2024 av 1 122 anmeldelser

Anmeldt 24. februar 2018

For en som ikke spiser verken fisk eller annen sjømat, var kanskje valg av spisested noe merkelig. Men jeg ble invitert hit på en bedre middag.
At sjømaten er av første klasse er det liten tvil om, men heldigvis for meg fantes det kjøtt på menyen også.
Jeg valgte mørbrad av rein som hovedrett og ostefat til dessert. Veldig godt.
Husets øl kan også anbefales.
Veldig bra service og hyggelig betjening.

Takk, Sproqet
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, og en svært hyggelig og serviceinnstilt servitør. Tror han het Filip. Vi fikk gode råd både til mat og vin. Han plukket ut en fet Chardonnay til forretten og en aldeles fortreffelig Sør-Afrikansk Shiraz til hovedretten. Menyen ble tartar av kamskjell og laks til forrett, pannestekt skrei til hovedrett, og litt variert dessert. Maten smakte fortreffelig. Tartaren kan virkelig anbefales. Skreien var også helt topp, tilbehøret inkludert. Min eneste klage må være at kokken hadde drept torsketunga som fulgte med som snacks til skreien. For mye frityrrøre og for hardt stekt. Men ellers helt topp.

Takk, TerjeM
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Vi kom dit for reservasjon etter åpningskonserten på Nordlysfestivalen. Humøret var på topp og vi ble ikke i mindre bra humør etter at vi kom til restauranten. Når de hadde skreimølja på menyen var alt annet uaktuelt. Og tenk vi fikk den fantastisk gode Gulløypoteta til. Drakk en perfekt Chardonnay til mølja.

Takk, Eva N
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Vi tok dagens 3-retter med vinpakke. Vinpakken var meget god og sto riktig fint til maten.
Er du glad i sjømat er dette et godt valg i Tromsø.

Takk, Erik L

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!