“Middag”

Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

8 stk på forretningsmiddag. Forrett enten fiskesuppe eller klippfisk. Spesielt fiskesuppen var veldig god.
Lutefisk og bakt torsk til hovedrett. Veldig veldig bra mat. Smakte fortreffelig. Fikk anbefalt gode viner til maten. Spesielt god vin til hovedretten. Meursault 2016.
Alt i alt en topp middag. Anbefales

1  Takk, ollepus

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Startet med kongekrabbe som forrett. Kald! Deilig og stor porsjon. Fortsatte med lammeskank som var god, men "vanlig". Brunost pannakotta til sist, smakte fortreffelig!

Takk, steinolavr
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste her i jobbsammenheng. Tok dagens anbefalte 3 retters. Fiskesuppen smakte fantastisk, hovedrett-steinbit - ble for lite smak i totalt sett etter den supergode fiskesuppen. Tilslørte bondepiker var en bra avslutning på måltidet. God service, stedet er absolutt verdt et besøk.

1  Takk, maritg30
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Et fantastisk sted, maten var helt i egen klasse. Gourmet på høyeste plan. Veldig god service, med svært god kunnskap om både maten og vinen. Anbefales på det sterkeste.

Takk, 96hannew
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Hadde faktisk gledet oss til å besøke Fiskekompaniet og dette var det ene stedet vi på forhånd før vår weekend tur til Tromsø hadde bestemt oss for å spise. Imidlertid var skuffelsen stor da stedet var stengt akkurat den helgen vi var her. Skuffende også at de ikke hadde noen informasjon om dette på dine hjemmesider.

1  Takk, Tony H
AngusFiske, Owner på Fiskekompaniet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei, beklager det.
Skjønner at dere er skuffet men vi har skrevet på hjemmesiden at det er stengt, samme på Facebook og Instagram.
Vi ser gjerne at dere tar kontakt med oss neste gang dere skal til Tromsø, så skal vi kompensere dere med noe.

mvh Anders Blomkvist daglig leder

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!