“Gjennomsnittlig”

Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Min mann og jeg hadde booket bord til kl.18.30 og hadde gledet oss til skalldyrplatå. Da vi var der fikk vi beskjed om at de allerede var utsolgt for reker, og dermed var platået utelukket. Dette var selvsagt veldig skuffende.

Forrettene (østers og kongekrabbe) var helt utmerket. Hovedrettene var derimot ikke helt topp, kveita var tørr og tilbehøret passet dårlig til fisken. Fiskesuppen var god. Hadde høyere forventninger til maten da prisene er høye og de tross alt er en fiskerestaurant.

Servicen var hyggelig, men de var konstant på for å rydde av bordet. Under forretten ønsket de å rydde vekk tallerknene to ganger før vi i det hele tatt var ferdige.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Helene Cecilia K

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Stilig sted med god stemning. Veldig bra service og fantastisk mat! Blant de beste fiskerestauranter jeg har besøkt i Norge!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, joecircle
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

8 stk på forretningsmiddag. Forrett enten fiskesuppe eller klippfisk. Spesielt fiskesuppen var veldig god.
Lutefisk og bakt torsk til hovedrett. Veldig veldig bra mat. Smakte fortreffelig. Fikk anbefalt gode viner til maten. Spesielt god vin til hovedretten. Meursault 2016.
Alt i alt en topp middag. Anbefales

1  Takk, ollepus
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Startet med kongekrabbe som forrett. Kald! Deilig og stor porsjon. Fortsatte med lammeskank som var god, men "vanlig". Brunost pannakotta til sist, smakte fortreffelig!

Takk, steinolavr
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste her i jobbsammenheng. Tok dagens anbefalte 3 retters. Fiskesuppen smakte fantastisk, hovedrett-steinbit - ble for lite smak i totalt sett etter den supergode fiskesuppen. Tilslørte bondepiker var en bra avslutning på måltidet. God service, stedet er absolutt verdt et besøk.

1  Takk, maritg30

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!