“Overasket I Tromsø 💓”

Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Vi kom til Tromsø og leiet bobil. Kjørte ned til sentrum da vi var litt småsultne. Vi fant Fiskekompaniet! Fantastisk fiskesuppe! Vi prøvde også kveite som smakte herlig! Svært hyggelig betjening og flott service! Tusen takk

Dato for besøk: juli 2019
Takk, frodeh295

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Så utrolig deilig mat! Kveite som er en av mine favoritter var helt sykt god!!!!! Så saftig, crispy stekeflate, akkurat perfekt stekt... tilbehøret var helt supert. Alt i alt ett sinnsykt herlig måltid med en nydelig riesling ved siden av takk for herlig service og nydelig mat MÅ komme igjen!

Dato for besøk: august 2019
Takk, lotteg108
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Absolutt fantastisk mat!
En smaksopplevelse
Service; upåklagelig profesjonelt og hyggelig.
Hilsen
2 nordnorske gourmeter

Dato for besøk: august 2019
Takk, lineb163
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat av ypperste kvalitet. Bestilte dagens 3-retter som var en nytelse fra forrett til dessert. Fabelaktig service av Erika gjorde kvelden fullkommen. Tusen takk for oss. Kommer veldig gjerne tilbake!

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 809kjerstij
Anmeldt 8. juli 2019

Fiskekompaniet er et sted man gjerne besøker flere ganger. Vi fikk et bord selv om vi ikke hadde bestilt, det er nok et godt tips å bestille bord! Vel vi bestilte bakt klippfisk med en safranrisotto med kapers / tomat salsa og oliven. Brød med Kviteseidsmør kom som en starter, brødet var et kjøpebrød, noe som trekker ned preget av det hjemmelaget. Oliven var byttet ut med lunet rå rosenkål. Vinforslag var meget godt.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Fritjof S

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!