“Vi var fem venner som spiste”
Anmeldelse av Fiskekompaniet

Fiskekompaniet
Vurdert som nr. 16 av 132 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Vi var fem venner som spiste middag her for første gang. Vi ble møtt av hyggelig betjening, som ga vennlig og profesjonell service under hele oppholdet. Samtlige av oss var svært fornøyd med maten vi valgte. Det var hhv dagen treretter, og kongekrabbe og grillet kveite. Nydelig mat. Vinen som ble anbefalt var også meget god. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Halvor58

Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig restaurant på bryggekanten i Tromsø. Veldig god mat, god service og hyggelige ansatte. Flott beliggenhet.

2  Takk, Bente1953
Anmeldt 18. august 2020

Restauranten ligger helt ved vannkanten og et steinkast til Ishavshotellet. Maten var god, men dessverre en liten tendens til tørr for et par av oss

1  Takk, elsastigenr
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Spiste kongekrabbe og kveite og drakk en hvit burgunder til. Veldig god mat, drikke og service. Et skikkelig proft sted.

Takk, AnneIdril
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk aften med nydelig fisk og god vin. Selv våre kresne tenåringer elsket kveita. Høye priser trekker litt ned, men alt i alt veldig fornøyd.

2  Takk, 952karina

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!