“Dette var en super mat opplevelse.”
Anmeldelse av Fiskekompaniet

Fiskekompaniet
Vurdert som nr. 16 av 131 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Dette var en super mat opplevelse. I tillegg til dunkel belysning, hyggelig betjening, perfekt beliggenhet på kaia. Maten var meget god. Vi spiste fem stykker sammen og alle var svært fornøyde med mat, vin og lokalet. Musikken var rolig og i bakgrunn - ikke til sjenanse. Denne restauranten bør besøkes om du er i Tromsø

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Tinatoon1

Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Vi var fem venner som spiste middag her for første gang. Vi ble møtt av hyggelig betjening, som ga vennlig og profesjonell service under hele oppholdet. Samtlige av oss var svært fornøyd med maten vi valgte. Det var hhv dagen treretter, og kongekrabbe og grillet kveite. Nydelig mat. Vinen som ble anbefalt var også meget god. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Halvor58
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig restaurant på bryggekanten i Tromsø. Veldig god mat, god service og hyggelige ansatte. Flott beliggenhet.

2  Takk, Bente1953
Anmeldt 18. august 2020

Restauranten ligger helt ved vannkanten og et steinkast til Ishavshotellet. Maten var god, men dessverre en liten tendens til tørr for et par av oss

1  Takk, elsastigenr
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Spiste kongekrabbe og kveite og drakk en hvit burgunder til. Veldig god mat, drikke og service. Et skikkelig proft sted.

Takk, AnneIdril

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!