“Bare må besøkes🤗”

Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte bord med utsikt - det fikk vi, mot havna og alle båtene. Særdeles hyggelig og hjelpsom betjening. Menyen har et godt utvalg og det vi bestemte oss for, blåskjell og grillet klippfisk var fortreffelig.

Takk, kjellt2015

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her tidligere og forventningene var derfor høye. Greit måltid, men prisnivået i forhold til det som serveres synes vi er alt for høyt.

1  Takk, meretheg2014
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Første gang i Tromsø og forventningene var høye. Vi ble sterkt anbefalt fiskekompaniet av en lokal person, og var ikke i tvil om hvor vi skulle gå.
Menyen var ok, og vi valgte fisk og reker. Reker fikk vi beskjed at vi burde bestille 2 retter til hver av, for det var ca 20 reker i en porsjon. Til brødet kom et «smør» som bestod av grisefett og brent purre. Denne fant vi direkte kvalmende, og det ødela en del. Fisken var god, men totalopplevelsen ble skuffende. Dyrt, og ikke spesielt godt. Vi går ikke dit igjen.

Takk, arildth
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Vi valgte denne restauranten siden den hadde høy vurdering på Tripadvisor. I ettertid burde vi nok undersøkt bedre. Fiskekompaniet serverer et fine dining konsept med mye fokus på vin og lokal sjømat. Vi var der for maten, og fiskerettene (torsk, uer og klippfisk) vi bestilte var godt tilberedt og pent presentert. Fiskerettene smakte godt også, men det var ingen kulinarisk opplevelse, og desserten skulle vi gjerne vært foruten. Tatt i betraktning av maten og servicenivået kunne vært bedre og at prisnivået er høyt, så lever denne restauranten dessverre ikke opp til forventningene.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Navigator25584978636
Anmeldt 18. juni 2021

Kona og jeg spiste 4 retters meny med vinpakke, og denne comboen kan anbefales på det sterkeste. Nydelig og spennende mat og noe nytt og godt i glasset til hver rett!

Takk, Oystein F

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!