“Skuffende meny”

Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Begrenset og dårlig utvalg på menyen. Serveres i tillegg for lite mat. Utvalget er for spesielt og det er mistet fokus på det tradisjonelle. Kan dessverre ikke anbefale dette stedet.

Takk, Joernespen

Anmeldt 5. august 2021

Vi nøy vårt besøk på Fiskekompaniet. Valgte 4 retters meny med vin til. Veldig smakfullt. God service. Veldig god atmosfære. Vi kan anbefale stedet.

Takk, W8382BSkaris
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte bord med utsikt - det fikk vi, mot havna og alle båtene. Særdeles hyggelig og hjelpsom betjening. Menyen har et godt utvalg og det vi bestemte oss for, blåskjell og grillet klippfisk var fortreffelig.

Takk, kjellt2015
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her tidligere og forventningene var derfor høye. Greit måltid, men prisnivået i forhold til det som serveres synes vi er alt for høyt.

1  Takk, meretheg2014
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Første gang i Tromsø og forventningene var høye. Vi ble sterkt anbefalt fiskekompaniet av en lokal person, og var ikke i tvil om hvor vi skulle gå.
Menyen var ok, og vi valgte fisk og reker. Reker fikk vi beskjed at vi burde bestille 2 retter til hver av, for det var ca 20 reker i en porsjon. Til brødet kom et «smør» som bestod av grisefett og brent purre. Denne fant vi direkte kvalmende, og det ødela en del. Fisken var god, men totalopplevelsen ble skuffende. Dyrt, og ikke spesielt godt. Vi går ikke dit igjen.

Takk, arildth

Reisende som så på Fiskekompaniet, så også på

Har du vært i Fiskekompaniet? Del dine erfaringer!