“enkelt og greit”
Anmeldelse av Lett og Mett

Lett og Mett
Vurdert som nr. 88 av 137 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 18. august 2021

Her får du hva du betaler for, og enkelt og greit, og som plassen heter, Lett og Mett, så er det lett å bli mett der! :) kos deg! :)

Takk, Storyteller696021

Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Kebab boxen er fantastisk! God mat, billig mat og hyggerlig service! Kommer definitivt tilbake hit!!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, jeea89
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Midt i sentrum. Kom etter midnatt midt i uka. Hyggelig betjening. Så dyrt ut ved første øyekast for gyrostallerken men fikk en enorm porsjon som vi delte. Masse krydder og smak. Kan spise inne men vi hadde med hund og tok take away

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Gerald_Bostock
Anmeldt 4. november 2020

Dato for besøk: oktober 2020
Anmeldt 30. oktober 2020

Dato for besøk: januar 2020

Reisende som så på Lett og Mett, så også på

Har du vært i Lett og Mett? Del dine erfaringer!