“Nydelig indisk mat”

Elefant Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 34 av 131 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Elefant Indisk Restaurant har stort fokus på kvalitet og eksklusivitet. Maten vår er smakfull, men ikke fetende. Den kan være godt krydret, men den kan også være mild. Våre smilende ansatte vil hjelpe deg finne den perfekte retten som passer dine smakssanser. Vi bruker spesielle ingredienser for å fremheve de eksotiske smakene som tradisjonell Indisk og Pakistansk mat er kjent for. Vår meny er variert og består av ulike retter av kylling, lam, sjømat og mye mer. Det er mange delikate retter for deg som er vegetarianer også. Vi gleder oss til å treffe deg og servere dere våre nydelige retter.
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Maten her var aldeles utsøkt. Både de yngste og de eldste var strålende fornøyde. Vi spiste ulike retter med lam, kylling og laks. Alt var like bra. Anbefales.

Takk, haakon_mentzoni

Anmeldt 17. juli 2020

Lysten på romlig og smaksrik middag og da ble valget Indisk mat.
Vi Bestilte Chicken Tikka Masala og Chicken Corma.
Maten var god og velsmakende servert av en hyggelig betjening.

Takk, 143tommym
Anmeldt 5. juli 2020

Ble møtt av hyggelig og smilende servitør, nydelig mat, anbefaler å prøve papadam, kommer absolutt tilbake hit ved neste anledning:)

Takk, M6421UGadeles
Anmeldt 28. april 2020 via mobile enheter

Spiste en svært god lammerett. Trivelig lokale og god service fra personalet. Sentral beliggenhet. Moderat prisnivå. Kommer gjerne tilbake. Du kan spise i lokalet, take-away eller de leverer.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Steinar29
Anmeldt 12. mars 2020

Bestilte mango chicken. Var uten smak, litt som
Barnemat, og kyllingen var dessverre veldig tørr. Hyggelig servitør. Noe stusslig lokale. Skittent. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, krsimon123

Reisende som så på Elefant Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Elefant Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!