“Trivelig”

Elefant Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 31 av 132 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Elefant Indisk Restaurant har stort fokus på kvalitet og eksklusivitet. Maten vår er smakfull, men ikke fetende. Den kan være godt krydret, men den kan også være mild. Våre smilende ansatte vil hjelpe deg finne den perfekte retten som passer dine smakssanser. Vi bruker spesielle ingredienser for å fremheve de eksotiske smakene som tradisjonell Indisk og Pakistansk mat er kjent for. Vår meny er variert og består av ulike retter av kylling, lam, sjømat og mye mer. Det er mange delikate retter for deg som er vegetarianer også. Vi gleder oss til å treffe deg og servere dere våre nydelige retter.
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Vi hadde lyst på litt indisk og valgte Elefant. Oppmerksom kelner, fikk service raskt og han slo av en prat også. Maten smakte godt og en fikk velge hvor spicy det skulle være. Hyggelig kveld.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 68marit

Anmeldt 9. september 2020

Bord var bestilt på forhånd, men først når vi ankom ble to bord flyttet sammen og dekket på. Det var lite folk i lokalet så det kunne ikke være travelhet som var årsaken.
Kelneren snakket fort og gebrokkent og lyttet dårlig når vi bestilte. Dermed ble det litt rot før korrekt bestilling ble notert. De hadde ikke alkoholfritt øl. Vi var forberedt på at maten kunne være sterk, men selv retter som kelneren sa var "norsk" krydret var ekstremt sterk.

Dato for besøk: september 2020
Takk, NorundS
Anmeldt 3. september 2020

Absolutt god indisk mat, men det var dårlig service. Satt i over 20 min før vi fikk bestille, og vannet vi bestilte kom aldri. Servitørene var heller aldri i nærheten av oss, slik at vi kunne få tak i dem til å purre på drikken. Fikk heldigvis vannflasken fra nabobordet da de var ferdige å spise.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 644christerb
Anmeldt 15. august 2020

God mat til en rimelig penge. Absolutt verdt et besøk dersom man har lyst på indiskmat. God service og koselig stemning.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Cathrinewah
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Grei mat, litt tørr kylling. spurte etter barneporsjoner av korma kylling til 4 barn, og fikk bekreftet av servitøren at dette var ok. Da vi skulle betale måtte vi betale for 4 voksne. Dette er for dårlig når de ikke har barnemeny engang. Hadde vært helt ok hvis de hadde sagt at de ikke serverte barneporsjoner. Da kunne vi bestilt 2 istedet.

Takk, sisselh2016

Reisende som så på Elefant Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Elefant Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!