“Indisk mat til 0”

Elefant Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 34 av 136 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Elefant Indisk Restaurant har stort fokus på kvalitet og eksklusivitet. Maten vår er smakfull, men ikke fetende. Den kan være godt krydret, men den kan også være mild. Våre smilende ansatte vil hjelpe deg finne den perfekte retten som passer dine smakssanser. Vi bruker spesielle ingredienser for å fremheve de eksotiske smakene som tradisjonell Indisk og Pakistansk mat er kjent for. Vår meny er variert og består av ulike retter av kylling, lam, sjømat og mye mer. Det er mange delikate retter for deg som er vegetarianer også. Vi gleder oss til å treffe deg og servere dere våre nydelige retter.
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hva i allverden var dette? Indisk mat lagd på pose. Eller? Tynne sauser, seigt kjøtt (spesielt lammekjøttet) naan brød som hverken smakte eller så ut som naan, chutney fra kjøpeglass, og den tørreste og seigeste papadaam til forrett. Kelneren var sur og uhøflig. Ikke bare mot oss, men mot andre gjester i restauranten. Dette var overprisa tulleindisk mat. Anbefales ikke.

Takk, hannahwozenek

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi gledet oss til indisk, men dette var skuffende. Bestilte butter chicken og elefant chicken, og det smakte rett og slett ingenting. Sausen var alt for tynn og nanbrødene var heller ikke spesielt gode. Her er det stort forbedringspotensial og absolutt ikke verdt pengene.

Takk, Christine W
Anmeldt 17. juli 2021

Dårlig mat (saus like tynn som suppe) og stresset hovedkelner. Desverre smakløst. Kommer nok ikke tilbake hit.

Takk, geirarnej2021
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Dette stedet dro jeg og familien til da vi alle er veldig glad i indisk mat. Menyen var ok, men kunne ikke tilby ku/okse med noen av rettene. Helt greit det. Et naan kosta rundt 80 kroner og var det minste brødet jeg noen gang har fått.

Kelneren spurte ikke om styrkegrad eller advarte oss ikke om hvor varme skålene var. Tallerkenene ble ryddet bort så fort man var ferdig med å spise. Så jeg satt til slutt alene med tallerkenen og spiste - Ganske kjipt å gjøre.

Helt ok mat, men dessverre ikke et sted jeg kommer til å anbefale andre.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, saran3600
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Overraskende bra mat til å være så langt nord. Ikke Oslo standard men går funket greit. Ikke det koseligste stedet jeg har vært på men besetningen var veldig hyggelig og høflige. Kan anbefales

Dato for besøk: april 2021
Takk, Adam K

Reisende som så på Elefant Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Elefant Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!