“God mat, hyggelig betjening, veldig bra service . ”

Elefant Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 35 av 136 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Elefant Indisk Restaurant har stort fokus på kvalitet og eksklusivitet. Maten vår er smakfull, men ikke fetende. Den kan være godt krydret, men den kan også være mild. Våre smilende ansatte vil hjelpe deg finne den perfekte retten som passer dine smakssanser. Vi bruker spesielle ingredienser for å fremheve de eksotiske smakene som tradisjonell Indisk og Pakistansk mat er kjent for. Vår meny er variert og består av ulike retter av kylling, lam, sjømat og mye mer. Det er mange delikate retter for deg som er vegetarianer også. Vi gleder oss til å treffe deg og servere dere våre nydelige retter.
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat liker sterk mat så tok kylling grad 6 , ikke sterk nok men vips så tok de maten ut på kjøkkenet og tok den til grad 7. Nan brød med hvitløk var veldig godt . Vinen er ikke for høyt kalkulert , god vin til under 400 kr ikke noe å si på det . Maten kom raskt selv om det nesten var helt fult. Hyggelig betjening . Absolutt et sted å gå ut å spise .

1  Takk, ElisabethH1535

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Maten kom veldig fort, men det er nok fordi vi kom først av alle den dagen. Noen ting i lokalet kunne trengt litt fiksing og oppussing, men alt i alt en fin opplevelse.

Takk, marteklashaugen
Anmeldt 5. august 2021

Vi besøkte denne restauranten i begynnelsen av august. Vi fant ikke noe i forretter som vi likte og vi nevnte for oss selv at vi skulle fått en liten scampirett til forrett. (Servitøren må ha hørt dette) Når servitøren tok bestillingen vår sa han at han kunne ordne med en liten scampirett på deling til forrett. Vi takket ja og siden angret vi ikke på noe. Jeg bestilte butterchicken med 7 i styrke og det er den beste butterchicken jeg har spist, fruen tok elefant special chicken. Begge rettene var utsøkte og naanbrødet likeså. Den indiske isen til dessert smakte også fantastisk, dog kunne jeg vært jordbærsausen foruten.
Anbefales på det varmeste.

Takk, kjelljonnyd
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Jeg er glad i indisk mat som er krydret. Maten på denne restauranten var dårlig. Det var lite smak og en kjedelig rett. Jeg anbefaler ikke denne hvis du liker indisk mat. Da lager jeg faktisk bedre indisk mat sjøl. Og jeg er langt fra noen mester på kjøkkenet.

Takk, Trokken
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hva i allverden var dette? Indisk mat lagd på pose. Eller? Tynne sauser, seigt kjøtt (spesielt lammekjøttet) naan brød som hverken smakte eller så ut som naan, chutney fra kjøpeglass, og den tørreste og seigeste papadaam til forrett. Kelneren var sur og uhøflig. Ikke bare mot oss, men mot andre gjester i restauranten. Dette var overprisa tulleindisk mat. Anbefales ikke.

Takk, hannahwozenek

Reisende som så på Elefant Indisk Restaurant, så også på

Har du vært i Elefant Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!