“Perfekt kveld!”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Vurdert som nr. 38 av 129 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 22. november 2018

Maten er fantastisk godt! Servitørene var veldig klengete den ene kvelden vi var der, men det lærer man etterhvert som man jobber. Atmosfæren var kjempe fin, SÅ fine lokaler!
Vi spiste den ene grillfesten di hadde på menyen, og det var gratis påfyll av alt av tilbehør! Kjempe greie priser, ikke dyrt i det hele tatt. Og gode drinker!
Vi hadde bord kl 17, og allerde da var det mange folk der inne - noe som resulterte med at det tok litt lang tid før maten kom. Men alt i alt så var alle fornøyde.

Takk, jne95
GraffiTROMSO, Assisterende restaurantsjef på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2019

Hei!

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på!

Flott å høre at dere likte maten, våre servitører jobber med å finne balansen mellom oppmerksom og masete, og dette jobber vi aktivt med å trene på internt :-)

119123 av 229 anmeldelser

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Tredje gang vi prøver Graffi. Vi bestilte cheesy cheeseburger og grillspyd. Graffi har kullgrill. Utrolig nok da at hamburgeren var kald og grønnsaksspydet til grillspydet ikke varmebehandlet i det hele tatt. Rå løk og squash. Proff servitør, maten ut og ny runde rimelig raskt. Denne gangen med varm burger og nytt kaldt/rått grønnsaksspyd. Jaja. Servitør slo av 15% på regningen. Inntrykk etter tredje gangs besøk: fantastisk lokale, hyggelig betjening og et kjøkken som må skiftes ut eller på lynkurs. Har de for mange gjester i forhold til hva kjøkkenet er dimensjonert for?

1  Takk, palchristianberg2018

Hei!

Først og fremst vil jeg takke deg for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på! Når det er sagt ser jeg jo at det er mye som har gått galt når dere har besøkt oss, og dette er veldig beklagelig og slik skal det jo ikke være.
Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vårt kjøkken, og det er åpenbart at vi ikke er ferdig utlærte enda. Vi skal ta opp dette internt og tar deres tilbakemelding svært seriøst.
Håper dere ikke har gitt oss opp og kan tenke dere å prøve igjen, i så fall ta gjerne kontakt på e-post slik at vi kan ordne opp i dette.

Velkommen tilbake

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte grillfest og vi var veldig fornøyd, et lite minus på kyllingen som desverre var tørr. Men når vi skulle ha noe å drikke etter måltider var kunnskapen til servitøren helt slett, vi prøvde å spørre etter flere forskjellige drinker og foreslo at vi bare kunne få screwdriver til slutt. Overraskende nok visste hun ikke hva det heller var.

1  Takk, Birgitteme

Hei!

Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på :-)

Når det er sagt er det trist å høre at servitøren dere hadde ikke hadde tilstrekkelig kunnskap angående drikke. Det er en del unge mennesker hos oss som ikke har hatt så mye erfaring enda, vi har siden deres besøk hatt barkurs og jobber med å utdanne alle :-)

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Alt i alt en god biffmiddag uten om det vanlige mtp. Tilbehør osv. Betjeningen kunne vært litt mere på. For bestilling av drikke. Men maten var upåklagelig.

Takk, G6670GLthomash
GraffiTROMSO, Assisterende restaurantsjef på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2019

Hei!

Takk for din tilbakemelding, fint å høre at maten var god! :-)

Trist å høre at servicen ikke svarte til forventningene, dette er noe vi har jobbet mye med. Håper at dere har mulighet til å besøke oss flere ganger slik at vi kan gi dere en bedre opplevelse neste gang :-)

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Har vært på graffi ved flere anledninger og syns maten har vært kjempgod hver gang. Kjempe god burger, grillfest og tilbøret er upåklagelig. Ligger kjempefint plassert på kaiterminalen og lokalene er koselige. Alle gangene vi har vært her har servicen vært kjempebra - og vi har blitt fulgt opp hele kvelden av hyggelige servitører som passer på at vi har det vi trenger.

1  Takk, bj_rnhelgej

Hei!

Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det! Flott å høre at dere hadde en hyggelig opplevelse hos oss :-)

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!