“Nydelig lunch”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Vurdert som nr. 33 av 144 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med svært hyggelig personale. God service! Vi spiste fantastiske burgere. Hamburgerbrødene kunne også fåes glutenfritt. Stort pluss! Kjøttet hadde en nydelig grillsmak. Vi kommer tilbake garantert!

2  Takk, FrostieTromso_Norway
GraffiTROMSO, Assisterende restaurantsjef på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2019

Hei,
Tusen takk for besøket og fin tilbakemelding :)
Så fint å høre at dere hadde en flott opplevelse, ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 8. desember 2018

Hadde en fin middag med fiskegryte, dessuten hadde de herlige coctailer. Kjekt å spise fisk i Tromsø for det er de gode på.

1  Takk, Torunn Secilie L

Hei,
Tusen takk for fin tilbakemelding
Så fint å høre at dere var fornøyd med mat og drinker våres.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen Graffi Grill Tromsø

Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Fint interiør. God burger, men ikke den beste jeg har smakt. Var ikke så altfor rask service, men var ganske fullt når vi var der og ganske ny restaurant. Servitørene var svært hyggelige.

Takk, trudesteiro

Hei!

Takk for din tilbakemelding, hyggelig å høre at deres besøk var vellykket til tross for at servitørene ikke helt hang med i svingene :-)
Du har rett i at restauranten er fortsatt ganske ny og vi jobber med å maksimere vår ytelse slik at vi kan gi alle best mulig service :-)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. november 2018

Maten er fantastisk godt! Servitørene var veldig klengete den ene kvelden vi var der, men det lærer man etterhvert som man jobber. Atmosfæren var kjempe fin, SÅ fine lokaler!
Vi spiste den ene grillfesten di hadde på menyen, og det var gratis påfyll av alt av tilbehør! Kjempe greie priser, ikke dyrt i det hele tatt. Og gode drinker!
Vi hadde bord kl 17, og allerde da var det mange folk der inne - noe som resulterte med at det tok litt lang tid før maten kom. Men alt i alt så var alle fornøyde.

Takk, jne95

Hei!

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på!

Flott å høre at dere likte maten, våre servitører jobber med å finne balansen mellom oppmerksom og masete, og dette jobber vi aktivt med å trene på internt :-)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Tredje gang vi prøver Graffi. Vi bestilte cheesy cheeseburger og grillspyd. Graffi har kullgrill. Utrolig nok da at hamburgeren var kald og grønnsaksspydet til grillspydet ikke varmebehandlet i det hele tatt. Rå løk og squash. Proff servitør, maten ut og ny runde rimelig raskt. Denne gangen med varm burger og nytt kaldt/rått grønnsaksspyd. Jaja. Servitør slo av 15% på regningen. Inntrykk etter tredje gangs besøk: fantastisk lokale, hyggelig betjening og et kjøkken som må skiftes ut eller på lynkurs. Har de for mange gjester i forhold til hva kjøkkenet er dimensjonert for?

1  Takk, palchristianberg2018

Hei!

Først og fremst vil jeg takke deg for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, det setter vi stor pris på! Når det er sagt ser jeg jo at det er mye som har gått galt når dere har besøkt oss, og dette er veldig beklagelig og slik skal det jo ikke være.
Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vårt kjøkken, og det er åpenbart at vi ikke er ferdig utlærte enda. Vi skal ta opp dette internt og tar deres tilbakemelding svært seriøst.
Håper dere ikke har gitt oss opp og kan tenke dere å prøve igjen, i så fall ta gjerne kontakt på e-post slik at vi kan ordne opp i dette.

Velkommen tilbake

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!