“Nydelig !”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Vurdert som nr. 32 av 144 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 16. januar 2019

Mitt tredje besøk her, venter fortsatt på dårlig og slett service som flere har snakket om, men det er over forventning hver gang, har også spist forskjellige retter ved hvert besøk, bare god mat og service! Min opplevelse er at alt går fort og smidig, service fra man kommer inn døren, nydelig mat!!! Her hos Graffi Grill får du en god matopplevelse.
Ta turen hit for god mat til en helt grei pris, overhodet ikke overpriset som så mye annet er i restaurant verdenen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hege E
Ørjan M, Daglig leder på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei Hege!

Takk for gode ord :) Det gleder oss å høre.

Vennlig hilsen
oss på Graffi

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Har vært her tidligere og spist et nydelig måltid. Denne gangen tok det en time etter maten var bestilt før den kom på bordet. Når maten endelig kom var denne kald. Ikke som forventet. Maten smakte men kald mat er ikke noe jeg setter pris på å få servert. Skuffende. Tilbehør som er fri påfyll på tok det også lang tid å få. Personalet forklarte seg ved at de var få på jobb siden mange hadde tatt ferie. Hva med å redusere antall gjester i takt med antall ansatte på jobb? Anbefaler tiltak snarest for å heve standarden til det nivået det har vært på. Konseptet er fantastisk og kan gi mye glede til besøkende gjester om forbedringer iverksettes.

Takk, 212tore
GraffiTROMSO, Assisterende restaurantsjef på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2019

Hei,
Først og fremst vil jeg takke for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding.
Her virker det som mye har gått galt på en tid, og det må vi bare beklage. Er ikke et sånt inntrykk vi vil at gjeste våre skal ha når de forlater restauranten.
Jeg ønsker at du sender en mail til tromso@graffigrill.no så skal vi rydde opp i dette og gjøre det vi kan for at dette ikke skal skje igjen.

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Maten var god den, men den totale opplevelsen ble svekket av at personalet brukte lang tid og var vanskelig å få kontakt med. De oppsøkte ingen kontakt, og man ble sittende lenge for å prøve å få oppmerksomheten deres.

Takk, Mor10sen
GraffiTROMSO, Leder  på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2019

Hei!

Takk for din tilbakemelding!

Trist å høre at dere hadde en dårlig opplevelse, slik skal det ikke være. Dette er noe vi kontinuerlig jobber med å forbedre, og beklager på det sterkeste. Vi har åpenbart enda litt å jobbe med, og dette skal tas opp internt.

Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Ingvild

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med svært hyggelig personale. God service! Vi spiste fantastiske burgere. Hamburgerbrødene kunne også fåes glutenfritt. Stort pluss! Kjøttet hadde en nydelig grillsmak. Vi kommer tilbake garantert!

2  Takk, FrostieTromso_Norway

Hei,
Tusen takk for besøket og fin tilbakemelding :)
Så fint å høre at dere hadde en flott opplevelse, ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 8. desember 2018

Hadde en fin middag med fiskegryte, dessuten hadde de herlige coctailer. Kjekt å spise fisk i Tromsø for det er de gode på.

1  Takk, Torunn Secilie L

Hei,
Tusen takk for fin tilbakemelding
Så fint å høre at dere var fornøyd med mat og drinker våres.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen Graffi Grill Tromsø

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!