“God mat”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Vurdert som nr. 40 av 130 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

God entrecôte og tilbehør.
Løkringer som ekstra var kalde og litt seig.
Ellers var det en flott opplevelse.

Takk, ingerlise44
GraffiTROMSO, Manager på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei,
Takk for besøk og tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Så fint å høre at dere hadde en flott opplevelse, men leit at løkringene ikke var som forventet. Løkringene våre skal verken være kalde eller seige, så beklager det på det sterkeste.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 17. januar 2019

Var her for første gangen og er imponert over lokalet, veldig koselig plass.
Ble litt ventetid på maten, men resturanten var ganske full og den gode matopplevelsen veier opp for det. Spiste en utrolig god biff med bønnestuing og maiskrem, bra kombo!
De har også en veldig god sjokoladesufflè.
Etter en hendelse med låst dør på toalettet fikk jeg og venninnen min gavekort på gratis lunsj som plaster på såret. Fantastisk service! :)

Takk, SunnivaSs

Hei,
Tusen takk for besøket igjen, og for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding.
Så utrolig hyggelig først og fremst at du kom tilbake etter vranglåg-opplevelsen, og at du var fornøyd med maten.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 17. januar 2019

Prosecco og entrecote, ikke en normal kombo men hver for seg funker det greit - også på Graffi i Tromsø. Godt tilbehør og perfekt stekingsgrad på kjøttet - som ved tidligere besøk.

Takk, Mr H

Hei,
Veldig hyggelig tilbakemelding, tusen takk!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 16. januar 2019

Mitt tredje besøk her, venter fortsatt på dårlig og slett service som flere har snakket om, men det er over forventning hver gang, har også spist forskjellige retter ved hvert besøk, bare god mat og service! Min opplevelse er at alt går fort og smidig, service fra man kommer inn døren, nydelig mat!!! Her hos Graffi Grill får du en god matopplevelse.
Ta turen hit for god mat til en helt grei pris, overhodet ikke overpriset som så mye annet er i restaurant verdenen.

Takk, Hege E
Ørjan M, Daglig leder på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Hei Hege!

Takk for gode ord :) Det gleder oss å høre.

Vennlig hilsen
oss på Graffi

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Har vært her tidligere og spist et nydelig måltid. Denne gangen tok det en time etter maten var bestilt før den kom på bordet. Når maten endelig kom var denne kald. Ikke som forventet. Maten smakte men kald mat er ikke noe jeg setter pris på å få servert. Skuffende. Tilbehør som er fri påfyll på tok det også lang tid å få. Personalet forklarte seg ved at de var få på jobb siden mange hadde tatt ferie. Hva med å redusere antall gjester i takt med antall ansatte på jobb? Anbefaler tiltak snarest for å heve standarden til det nivået det har vært på. Konseptet er fantastisk og kan gi mye glede til besøkende gjester om forbedringer iverksettes.

Takk, 212tore
GraffiTROMSO, Assisterende restaurantsjef på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2019

Hei,
Først og fremst vil jeg takke for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding.
Her virker det som mye har gått galt på en tid, og det må vi bare beklage. Er ikke et sånt inntrykk vi vil at gjeste våre skal ha når de forlater restauranten.
Jeg ønsker at du sender en mail til tromso@graffigrill.no så skal vi rydde opp i dette og gjøre det vi kan for at dette ikke skal skje igjen.

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!