“Lørdag kveld”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Vurdert som nr. 40 av 131 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Vi spiste spareribs-fest, utrulig godt og anbefales. Vi tok 3 ekstra tilbehør og de fyller på alt tilbehør om man ønsker (gratis)Etter maten spiste vi dessert-fest (litt av alle desserter) grillet ananas smakte brent, og kjeksen var kjedelig, men ellers nydelig dessert. Skal garantert tilbake :-) En del støy, så ikke stedet om du ønsker en stille atmosfære.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, 280carina_
GraffiTROMSO, Manager på Graffi Grill Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei,
Tusen takk for besøket og fin tilbakemelding :)
Veldig glad for at maten falt i smak, ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Koselig lokale, og trivelige servitører. Vi var en vennegjeng på 7 personer. Bestilte indrefilet med graffi classic meny med chillifries.
Maten var kald da den ble servert, lite tips kan være å servere mat på varme tallerkener da dette tydelig er et gjentakende problem. Bernaisesausen smakte masseprodusert og chillifriesen var fries med to spiseskjeer paprikapulver, altså uspiselig.
Da vi var ferdig, var det umulig å få tak i en servitør. Den ene satt ved baren og spiste og resten var inne på kjøkkenet.
Det ble en dyr og kald opplevelse, og det frister ikke å dra tilbake.

1  Takk, epline

Hei,
Først og fremst vil jeg takke for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding.
Her virker det som mye har gått galt på en tid, og det må vi bare beklage. Er ikke et sånt inntrykk vi vil at gjeste våre skal ha når de forlater restauranten.
Jeg ønsker at du sender en mail til tromso@graffigrill.no så skal vi rydde opp i dette og gjøre det vi kan for at dette ikke skal skje igjen.

Anmeldt 28. januar 2019

Var hos Graffi grill med kolleger og partnere desember 2018. Fikk servert spesial øl og gode drinker før middag. Bra utvalg av mat og vin. Hadde ingen ting å utsette på maten. Noen av oss satt noe trangt inn mot vegg slik at flere måtte reise seg når noe skulle ut.

Takk, jmgut

Hei og tusen takk for besøket!
Glad dere hadde et fint besøk hos oss!
Vi skal selvfølgelig ta høyde for at folk skal komme seg ut fra bordene uten at flere må reise seg framover - takk for verdifull tilbakemelding.

Anmeldt 27. januar 2019

Det var i grunn lite som var feil denne kvelden. Kjempehyggelig kelner og veldig god mat! Så hvorfor da bare «average» - jo, fordi jeg synes det er veldig dårlig gjort å plassere 2 personer på et firemannsbord aller nederst, aller bortest. Jeg ble sittende å se ut på ventehallen for buss og båt. Hadde man vært 4 personer, hadde det ikke vært så ille, men å sette to personer et sånt sted er rett og slett dårlig gjort. Når jeg i tillegg hadde bestilt bord 2 måneder i forveien og gledet meg til å teste stedet, startet kvelden veldig, veldig dårlig. Jeg nevnte dette da vi ankom (hvor tidlig jeg hadde bestilt). Hovmester synes dette var hyggelig, men hun så nok ikke dette i «sitt» system og tenkte hvertfall ikke noe på at det da hadde vært hyggelig med et annet bord. Derfor sitter jeg igjen litt skuffet. I tillegg fikk vi en høflig anmodning om å gå etter ca 1,5 time. Jeg visste vi hadde bordet ca 2 timer og vi begynte å bli ferdige - det burde vår kelnervenn ha sett.

1  Takk, Klangbra

Hei,
Først og fremst tusen takk for besøket og at du tok deg til å komme med en så verdifull tilbakemelding.
Blir veldig glad for å høre at var fornøyd med mat og servitøren deres.
Vi jobber med akkurat dette området i restauranten, slik at de som sitter der ikke skal sitte igjen med følelsen av at de sitter i havneterminalen - det kommer snart opp lyddempere slit at atmosfæren blir lunere.
Må beklage på det sterkeste at dere ikke fikk et annet bord og at besøket ble stressende den siste halvtimen.

Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

God entrecôte og tilbehør.
Løkringer som ekstra var kalde og litt seig.
Ellers var det en flott opplevelse.

Takk, ingerlise44

Hei,
Takk for besøk og tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Så fint å høre at dere hadde en flott opplevelse, men leit at løkringene ikke var som forventet. Løkringene våre skal verken være kalde eller seige, så beklager det på det sterkeste.

Velkommen tilbake.

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!