“Helt ok”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Graffi Grill Tromsø
Vurdert som nr. 51 av 143 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Svikt i kommunikasjonen mellom servitører når det gjaldt drikkebestilling og ekstra tilbehør til maten. Bestilte løkringer til forrett, disse var nærmest samlet sammen til én løkring og ikke seks separate. Ellers var hamburgeren ok.
Drar nok ikke tilbake med det første.

Dato for besøk: september 2019
Takk, malina195

Anmeldt 31. august 2019

Ute for å spise lunsj. Bestilte eggdelish, toast med eggerøre. Jeg vil si at hadde det ikke vært for salatblader som skilte brødet og eggerøre hadde eggerøre befunnet seg inni toasten. Eggerøra smakte greit, men var meget bløt og rennende. Det var direkte kvalmende å spise. Når jeg sa fra til servitør om at eggerøren var så bløt at den rannt av brødet fikk jeg beskjed om at det skulle være slik, og fikk en spiseskje for å kunne spise eggerøra. Meget skuffende. Kommer ikke til å spise egg der igjen

1  Takk, Suprnina
Anmeldt 26. august 2019

Vi var 5 venninner der i helga for å nyte en bedre middag. Når maten kom ble det kun servert til 4, de hadde glemt å lage til 5. Etter 35-40 minutter kom middagen til sistemann. Så skulle vi ha kaffe og 2 skulle ha likør, de fikk drinker istedet. Måtte også nå sitte lenge å vente på likøren.
Kommer ikke til å besøke stedet igjen.

Takk, Mona K
Anmeldt 24. august 2019

Kom dit uten å ha reservert bord og fikk plass i en ganske full restaurant. Feiret 3 års dag med kjæresten, bestilte og fikk maten relativt raskt, men ble noe feil og fikk deler av maten på huset. Betjening unnskyldte seg og behandlet oss veldig godt. Maten smakte fantastisk, definitivt å anbefale. Reiser definitivt tilbake hit!

1  Takk, Maria S
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Trist burger!
En tørr og smakløs burger med salatblader som er blitt brune, smakløs guacamole og tomatsalsa fra butikken. Nei dette er for dårlig.

1  Takk, 721EvaB

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!