“God mat og kult lokale”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Graffi Grill Tromsø
Vurdert som nr. 38 av 129 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hadde med familien og bestilte bord til ni personer. Vi ble delt opp på to bord, som sikkert er ifht smittevernsregler. De burde gitt oss beskjed på forhånd, da dette ødela litt for vår familiesammenkomst. Ellers var maten kjempebra og servicen god.

1  Takk, 999grandis

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Graffi er et sikkerstikk for dem som ønsker en variasjon av velsmakende mat, stemningsfylt atmosfære og gode drinker!

Takk, Daniel U
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Burgeren var fantastisk!!! God service og god atmosfære. Mange gjester. Kan verkeleg anbefalast!

Takk, ingridbZ5379BJ
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Flotte lokaler, hyggelige servitører og en fristende meny. Men maten var dessverre ganske langt under forventningene. Spareribs var riktig nok OK, men indrefilet og burgere var skrale greier. Litt mer passion på kjøkkenet så kan nok dette bli bra, men det funket ikke helt i kveld.

Takk, tombM9982NL
Anmeldt 9. juli 2020

Vi var 2 par og spiste mix, og klarte ikke å spise opp alt. Nok mat. Vi kommer igjen. Hyggelig betjening.

Takk, Einar B

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!