“God mat og bra service!”
Anmeldelse av Graffi Grill Tromsø

Graffi Grill Tromsø
Vurdert som nr. 33 av 137 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Velkommen til en koselig og uformell grillrestaurant, full av god atmosfære. På vår Josper kullgrill griller vi det meste fra deilige fileter til hjemmelagede burgere, fisk, vegetarretter og mye annet godt. Graffi Grill er en godt besøkt restaurant og vi anbefaler våre gjester å reservere et bord for sikkerhets skyld. Bordbestillingen gjør du her. Graffi er et gammelt trøndersk uttrykk og betyr “å ha greie på”.
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fint lokale med en bra grillmeny. Biff med variert tilbehør og perfekt stekt burger. Lokalet er fint innredet, men utendørsomgivelsene er litt triste.

1  Takk, idnar77

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Super mat, hyggelig og blide servitører
Super meny for både store og små
Vi spiste hamburger og spareribs
Dette stedet anbefales

Takk, gjelsvikbygg
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Meget god spareribs, nydelig tilbehør og et svært hyggelig personale. Rask service. Rene og fine bord. Hygieniske toaletter. Veldig fornøyd. Lite minus for litt høy musikk.

Takk, jessicalund76
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Var ute og spiste med familien. Vi fikk en fantastisk service og utrolig god mat. God omgivelse og rydde plass. Lette å finne fram. Bestillingen gikk utrolig raskt

Takk, SajiThasan
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Behagelig å bestille mat via tlf, og like behagelig å betale på samme måte uten å måtte be om regningen! God service, hyggelige servitører.

Digg burger og veldig bra spareribs. Fantastisk milkshake - men må deles, den var STOR!

Takk, 650sirig

Reisende som så på Graffi Grill Tromsø, så også på

Har du vært i Graffi Grill Tromsø? Del dine erfaringer!